Web Analytics Made Easy - Statcounter

دایان فاینشتاین یکی از سناتور‌های دموکرات آمریکا خواستار دریافت مدارک مربوط به اخراج مدیر پیشین «اف بی آی» و مقامات بلندپایه کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» شد.

ایران آنلاین / به گزارش وبگاه خبری هیل، همزمان با افزایش تلاش دموکراتهای کنگره برای پیشبرد تحقیقات حزب خود پیرامون پرونده «تبانی احتمالی دونالد ترامپ با مقامات مسکو»، سناتور «دایان فاینشتاین» در نامه ای خطاب به مشاور حقوقی کاخ سفید خواستار دریافت اسناد و مدارک مربوط به اخراج «جیمز کومی» از اِف بی آی (FBI) و مقامات بلند پایه کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه سرگشاده که گیرنده آن «دان مک گان» مشاور حقوقی کاخ سفید بود، آمده است: «کمیته قضایی [مجلس سنا] خواستار دریافت مدارک مربوط به تعاملاتی شد که در جهت اطلاع از روند تحقیقات این سازمان پیرامون پرونده تبانی احتمالی دستیاران دونالد ترامپ با روسیه یا رایانامه های [هیلاری] کلینتون، میان مقامات کاخ سفید و جیمز کومی- مدیر پیشین اِف بی آی- برقرار شده بود... اما تا به امروز این درخواستها بدون پاسخ مانده است».

گفتنی است این نامه سرگشاده در حالی انتشار یافت که نگارنده آن از ادامه تحقیقات دموکراتها پیرامون پرونده اخراج جیمز کومی، دستیاران انتخاباتی دونالد ترامپ و مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا خبر داد.

در همین ارتباط، سناتور فاینشتاین به خبرنگاران گفت: «ما تصمیم گرفتیم که هر طرف (احزاب دموکرات و جمهوریخواه) مسیر تحقیقات خود را ادامه دهد و اطلاعات را با طرف دیگر در میان بگذارند».

فاینشتاین همچنین خواستار دریافت اظهارات مطبوعاتی کاخ سفید پیرامون اخراج جیمز کومی و سایر مدارک مربوط به نشست کاخ سفید میان ترامپ و مقامات مسکو در ماه مه شد؛ دیداری که طی آن ترامپ در خصوص اخراج جیمز کومی رجز خوانی کرده بود./ باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند