Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  مهران بهنام‌فر در گفت‌وگویی، در مورد نتایج کسب شده تیم ملی کاراته جوانان در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: نتیجه‌ای که مدنظر من بود فراتر از آن چیزی بود که روز گذشته کسب شد. اما خدا را صد هزار بار شکر می‌کنم، من همه جا اعلام کرده بودم ما قطعا سه فینالیست در تاتامی اسپانیا خواهیم داشت نه اینکه به خودم اعتماد بیش از حد داشته باشم، بلکه به پتانسیل بالای کاراته ایران اعتقاد داشتم و قطعا می‌دانستم که این اتفاق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: در وزن 55 کیلوگرم مرتضی نعمتی را داشتیم که خیلی خوب جنگید اما اشتباه تاکتیکی داشت و استراتژی خوبی برای مبارزه نداشت. حریف نعمتی سطح پایین‌تری نسبت به نعمتی داشت اما مسابقه با یک اختلاف امتیاز نسبت به حریف پرتغالی تمام شد، در حالی که سطح تکنیکی مرتضی نسبت به حریف پرتغالی بالا بود اما عملا ما یک شانس کسب مدال را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که دلیل شکست کاپیتان تیم ملی شما با آن همه آمادگی که داشت چه بود، گفت: سیدعلی کریمی کاپیتان تیم ما بود،‌ من روی او به عنوان یک مدال طلا حساب کرده بودم،‌ فکر می‌کنم اعتماد به نفس بیش از حد و اینکه از قبل می‌دانست طلا برای او است این اتفاق رخ داد و ما متضرر شدیم. علی با امتیاز خطا از دور مسابقات کنار رفت، ما عملا یک مدال قطعی طلا را از دست دادیم.

وی در مورد مدال برنز قاسم خوبرو که یکی از شانس‌های مدال طلای این دوره از مسابقات بود،‌گفت: در وزن منهای 61 کیلوگرم قاسم خوبرو فوق‌العاده عالی مبارزه کرد. به غیر از یک بازی مقابل آذربایجان که یک بر صفر تمام شد؛در واقع این اتفاق باعث شد او فرصت حضور در مسابقات فینال را از دست بدهد. این جوان شایسته فراتر از انتظار من در تاتامی اسپانیا ظاهر شد و همه سالن دیدند که چطور در رده‌بندی مسابقات حریف فرانسوی را 9 بر یک شکست داد و یکی از زیباترین مسابقات را در این وزن شاهد بودیم.

بهنام‌فر در مورد آمادگی فوق‌العاده باربد صداقت در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: در وزن منهای 76 کیلوگرم باربد صداقت فوق‌العاده ظاهر شد، هرآنچه که در طول روند مبارزات به او گوشزد کردم او انجام داد و توانست برای تیم ملی کاراته ایران افتخارآفرینی کند.

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته در پاسخ به این سوال که گویا وزن مثبت 76 کیلوگرم یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها در این دوره از مسابقات را داشت، گفت: در این وزن فوق‌العاده ما قرعه سختی را داشتیم. مجید نیکوهمت نماینده ما در این وزن بود،‌ قهرمان اروپا،‌ نفر اول رنکینگ جهانی،‌ قهرمان دوره قبل در این وزن حضور داشتند متاسفانه در فینال هر چه ما به نیکوهمت گفتیم، او گوش نداد. او تا فینال جانانه جنگید اما در فینال طلا را از دست داد. هر چه گفتیممقابل حریف ژاپن زودتر شروع کند او این کار را انجام نداد. حریف ژاپنی به هیچ عنواندر حد نیکوهمت نبود. ما می‌توانستیم در اسپانیا 4 فینالیست داشته باشیم باز هم خدا را شاکریم که این نتایج رقم خورد. این لطف خدا بود که شامل حال ما شد. در 5 وزن دو فینالیست داشتیم که اتفاق خوبی بود. کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در 5 وزن فوق‌العاده ارزشمند است. برنز قاسم خوبرو برای من همان ارزش مدال طلا را دارد. او فراتر از انتظار ما ظاهر شد. به هر 5 نفر افتخار می‌کنم امیدوارم که موفقیت‌های کاراته ایران امروز و فردا هم ادامه داشته باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود با تشکر از همه اعضای کادر فنی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا گفت: ا ز همکارانم و دستیارانم کمال تشکر را دارم. این نتایج کار تیمی بود و از همه آنهایی که برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. از سرمربیان تیم‌های ملی که از صبح در سالن حضور پیدا می‌کردند و این همدلی را بوجود آوردند، تشکر می‌کنم. این نتیجه همدلی بود که توانستیم کارنامه خوبی به جا بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم. انرژی مثبت 80 میلیون ایرانی پشت سر این تیم بود و این همدلی برگرفته از فرهنگ چند هزار ساله ایران است که در اینجا هم به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید