Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاله‌های مرتبط: گلکسی نوت ۹ به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز می‌شود سامسونگ: قابلیت‌های گلکسی نوت ۹ مانند S-Pen ارتقا خواهد یافت

سامسونگ پرونده‌ی ثبت پتنت جدیدی به اداره‌ی ثبت مالکیت معنوی محصول در کره‌ی جنوبی فرستاده است. این پتنت در رابطه با استفاده‌ی اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش است؛ اسکنری که حساس به فشار نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع مجددا اذهان عمومی را به این سمت‌وسو برده است که گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ممکن است به این ویژگی مجهز باشند. اما حقیقت این است که به احتمال زیاد گلکسی نوت ۹ از این اسکنر بهره‌مند خواهد شد؛ البته اگر توییت اخیر مدیر اسبق بازاریابی سامسونگ قابل اعتماد باشد.

تعجبی ندارد که سامسونگ بخواهد برنامه‌هایش برای عرضه‌ی سنسور اپتیکال اثر انگشت را در اداره‌ی ثبت مالکیت معنوی به‌طور رسمی ثبت کند. تاکنون این فناوری به درستی کار کرده، اما باعث به وجود آمدن مشکلاتی در صفحه‌نمایش نظیر نمایش داده نشدن یکپارچه‌ی رنگ‌ها شده بود. ظاهرا مدتی طول کشیده است تا سامسونگ به فکر ثبت نوآوری خود بیافتد.

گلکسی نوت ۹ نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی نوت ۸ خواهد بود

شایعات اخیر در خصوص گلکسی نوت ۹ حکایت از این دارند که این گوشی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی نوت ۸ خواهد بود؛ به‌طوری‌که احتمالا استفاده از Infinity Display به قوت خود باقی خواهد بود و سامسونگ روی بهبود خوشایندترین ویژگی این خانواده یعنی S Pen تمرکز خواهد کرد. بی جی کنگ، عضو گروه برنامه‌ریزی ارائه‌ی جهانی محصولات سامسونگ، پیش‌تر در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که نوت ۹ به دوربین پیشرفته‌تری نیز مجهز خواهد شد.

true برچسب ها : Samsung samsung patents true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند

 چشم‌ها از مهم‌ترین و حساس‌ترین اعضای صورت هستند که باید تحت مراقبت و توجه ویژه‌ای باشند تا آسیب احیانا جبران ناپذیری به آن‌ها وارد نشود.

از همین رو دکتر ناصر کریمی، متخصص و جراح چشم، فلوشیپ جراحی های پلاستیک و ترمیمی چشم و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در برنامه ضربان شبکه سلامت سیما در خصوص «حوادث چشمی» با اشاره به این مطلب که هیچ شغلی وجود ندارد، که اصول تدوین شده بهداشت حرفه‌ای نداشته باشد، بیان کرد: رعایت اصول بهداشت حرفه‌ای هر شغل، در حفظ و سلامتی چشم‌ها نقش بسیار مهمی دارد.

او به عنوان مثال مطرح کرد: افرادی که پشت صفحه نمایشگر کامپیوتر کار می‌کنند، باید هر ۲۰ دقیقه از جای خود بلند شوند و به مدت ۲۰ ثانیه، به فاصله ۲۰ متری خود با دقت نگاه کنند، زیرا چشم‌ها در این حالت از انقباض دائمی خارج می‌شوند و استراحت می‌کنند.

ناصر کریمی به یکی از باورهای اشتباه افراد در خصوص شست‌وشوی چشم  با چای اشاره کرد و گفت: در چای ترکیباتی وجود دارد که مویرگ‌های چشم را تنگ می‌کند و باعث کمتر شدن قرمزی چشم می‌شود. اما مشکل این است که خود جوشانده چای حاوی ذرات بسیار کوچکی است که ممکن است باعث بسته شدن مسیر عبور غدد اشکی شود و دردسر جدیدی ایجاد کند، وی تاکید کرد: شست‌وشو با چای هیچگونه اثر درمانی خاصی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که در روزهای آلودگی هوا، برای حفظ سلامت چشم‌ها چه باید کرد؟، گفت: در شهرهای آلوده به خصوص همراه با خشکی هوا، شست‌وشو با قطره اشک مصنوعی، به افرادی که چشم حساسی دارند، توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • برای این تغییر ظاهری در آیفون باید تا ۲۰۲۶ صبر کنید!
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • نمایشگر‌های لمسی ضد میکروبی در راه است
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم