Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان مارسلینو یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شدند.

طرفداری- تیم های آلاوز و والنسیا از ساعت 14:30 به وقت ایران در ورزشگاه مندی زوروتوزا به مصاف یکدیگر رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: 6 آبان 1396 (28 اکتبر 2017)

تورنمنت: هفته دهم لالیگای 2017/18 اسپانیا

گلزنان و دقایق: الکسیس روانو (49) برای آلاوز؛ سیمونه زاتزا (34) و رودریگو مورنو (66)

گزارش بازی

دقیقه 4 ضربه سر زاتزا از بالای دروازه آلاوز به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 10 پدرازا با ورود به محوطه جریمه والنسیا، در شرایط تک به تک با نتو قرار گرفت و او نیز توپ را با پا برگشت داد. دقیقه 11 شوت خطرناک سانتوس از بالای دروازه والنسیا به بیرون رفت. دقیقه 18 مونیر پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و با یک شوت خطرناک، توپ را به سمت دروازه والنسیا شلیک کرد که نتو آن را برگشت داد. دقیقه 19 ضربه گابریل به تور کناری دروازه آلاوز برخورد کرد. دقیقه 34 شوت محکم سیمونه زاتزا وارد دروازه آلاوز شد

.

در آغاز نیمه دوم آلاوز بازی را به تساوی کشاند. الکسیس روانو با یک ضربه سر دقیق حساب کار را 1-1 مساوی کرد. دقیقه 53 شوت خطرناک مونیر توسط نتو راهی کرنر شد. دقیقه 59 شوت مونیر در دستان نتو قرار گرفت و این موقعیت هم راه به جایی نبرد. در دقیقه 66 رودریگو مورنو از روی نقطه پنالتی، حساب کار را 2-1 به سود والنسیا کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

والنسیا با این پیروزی 24 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. آلاوز نیز با 3 امتیاز همچنان نوزدهم است.

شرح گل ها

آلاوز 0-1 والنسیا | سیمونه زاتزا (دقیقه 34): آندرس پریرا پس از لو رفتن توپ بازیکنان آلاوز، آن را گرفت و به سیمونه زاتزا پاس داد. مهاجم ایتالیایی نیز با یک شوت پر قدرت، حساب کار را 1-0 کرد.

آلاوز 1-1 والنسیا | الکسیس روانو (دقیقه 49): کرنر ارسالی مونیر الحدادی روی سر الکسیس روانو فرود آمد و او نیز با یک ضربه سر دقیق، بازی را به تساوی کشاند.

آلاوز 1-2 والنسیا | رودریگو مورنو (دقیقه 66): دقیقه 66 داور به سود والنسیا اعلام پنالتی کرد. مورنو پشت توپ ایستاد و توپ را به وسط دروازه آلاوز زد. به این ترتیب والنسیا بار دیگر در این بازی پیش افتاد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، منصور باقری هافبک نساجی در بازی با ذوب آهن سوپرگل فوق‌العاده ای به ثمر رساند و در پیروزی دو بر صفر این تیم نقش ویژه ای داشت.

باقری که در زدن شوت‌های ناگهانی و از راه دور تخصص بالایی دارد با پیراهن نساجی چند باری شانس خود را امتحان کرده بود که در بازی با ذوب آهن توانست به هدف خود برسد و از نزدیکی وسط زمین دروازه پارسا جعفری را باز کند.

او در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که گلر ذوب آهن فکرش را هم نمی‌کرد که از آن فاصله اقدام به شوتزنی کند با ضربه ای فوق‌العاده جعفری را شوکه کرد و نساجی خیلی زود پیش افتاد.

ویدئو: 331581


منصور باقری در نیم فصل نخست با پیراهن پیکان هم ضربات مشابه‌ای زده بود که در بازی با فولاد در آستانه گلزنی هم قرار گرفت اما هوشیاری کنت باعث شد تا ضربه او به گل تبدیل نشود، البته در برگشت ضربه او در بازی با فولاد ثابت ایمانی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و نتوانست در ریباند گلزنی کند.

باقری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور هم تک گل این تیم را به ثمر رساند تا در 6 امتیاز حیاتی و مهم نساجی نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی