Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت گفت: با دستور وزیر نفت، از همه فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت که اسامی‎ آنان در بانک اطلاعاتی موجود بود، برای مصاحبه دعوت به عمل آمده است و در صورتی که بیش از ۲۰۰ نفر مراحل استخدامی را با موفقیت طی کنن

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت گفت: با دستور وزیر نفت، از همه فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت که اسامی‎ آنان در بانک اطلاعاتی موجود بود، برای مصاحبه دعوت به عمل آمده است و در صورتی که بیش از ۲۰۰ نفر مراحل استخدامی را با موفقیت طی کنند، وزارت نفت نسبت به افزایش جذب اقدام می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروز به نقل از شانا، کریم سلحشور با بیان این مطلب، به فرآیند استخدام در وزارت نفت شامل دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه اشاره کرد و افزود: در سال‎های پیش با وجود آن‌که نسبت به استخدام فارغ‎التحصیلان مرتبط با صنعت نفت کشور اقدامی صورت نگرفته، اما برای فارع‎التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت تعدادی سهمیه پس از کسب مجوز از سازمان امور اداری و استخدامی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، فارغ‎التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت، در صورت نیاز وزارت نفت به جذب نیرو و وجود مجوز جذب، از آزمون کتبی معاف هستند؛ اما طبق مقررات باید مرحله مصاحبه را پشت سر بگذرانند.

سلحشور با اشاره به جذب ۱۵۰ نفر از فارغ‎التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت در سال گذشته و ادامه این روند امسال، عنوان کرد: در سال جاری نیز مجوز جذب ۲۰۰ نفر از این فارغ‎التحصیلان از سازمان امور اداری و استخدامی گرفته شده است.

وی یادآور شد: با توجه به مجوز دریافت شده که امکان جذب ۲۰۰ نفر را می‎دهد، وزارت نفت باید به طور طبیعی نسبت به فراخوان و مصاحبه تعدادی از فارغ‎التحصیلان اقدام می‎کرد، اما با دستور وزیر نفت، همه ۸۰۰ نفر فارغ‎التحصیل گروه «الف» که اسامی‎شان در بانک اطلاعاتی موجود بود، بدون توجه به تعداد مدنظر در مجوز استخدامی، برای مصاحبه دعوت شدند.

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت با بیان این‎که بخش نخست مصاحبه دعوت‏‌شدگان انجام شده است، ادامه داد: هر فارغ‎التحصیلی که مراحل استخدامی شامل مصاحبه، طب صنعتی و گزینش را پشت سر بگذارد، استخدام می‎شود.

سلحشور گفت: بر اساس مقرراتی که مربوط به دیروز و امروز نیست و از سال‎ها پیش به آن استناد می‎شده است، مصاحبه در ۲ بخش تخصصی و ارزیابی روان‎شناختی انجام می‏شود؛ هدف از مصاحبه تخصصی، ارزیابی فعالیت‎ها، دانش فنی و تخصصی، توانمندی‎ها، مهارت‎ها و قابلیت‎های متقاضی است و در بخش روانشناختی مصاحبه، مواردی از جمله سازگاری روانشناختی، نحوه تعاملات فردی، مهارت‎های اجتماعی و مقابله‎ای متقاضی ارزیابی می‎شود.

بر اساس این گزارش، مطابق آیین‎نامه استخدام دانش آموختگان ممتاز دانشگاه صنعت نفت و دیگر دانشگاه‎ها، پارسال حدود ۳۰۰ نفر از فارغ‎التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت برای مصاحبه دعوت و از این میان، فرآیند جذب ۱۵۰ نفر از این فارغ‎التحصیلان تکمیل و نهایی شد. امسال نیز مجوز جذب ۲۰۰ نفر دیگر از این گروه فارغ‎التحصیلان دانشگاه صنعت نفت از سازمان امور اداری و استخدامی گرفته شده است که فارغ از سقف جذب، با دستور وزیر نفت از تمام ۸۰۰ نفر فارغ‎التحصیل گروه «الف» این دانشگاه که در بانک اطلاعاتی فارغ‎التحصیلان، آمادگی خود را برای استخدام در وزارت نفت اعلام کرده بودند برای مصاحبه دعوت شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجومعلم استفاده خواهد شد.

برزویی گفت: آیین‌نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد به‌طوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد.

برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند.

وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.

برزویی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

منبع: پانا

دیگر خبرها

  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا