Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@09:15:42 GMT

تجربه سفر به آینده در پارک واقعیت مجازی چین+تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۲۰۲۷

تجربه سفر به آینده در پارک واقعیت مجازی چین+تصاویر

چین با بهره‌گیری از فناوری واقعیت مجازی در حال ساخت یک پارک عظیم علمی تخیلی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، در این پارک که East Valley of Science and Fantasy  نام دارد، گیمرهای کنجکاو از طریق تجربه مجازی قادر به سفر به آینده، نبرد با اژدها، پرواز به فضا یا زندگی در کنار بیگانگان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این پارک یک مجسمه غول پیکر ترانسفورمر بوده که ارتفاع آن 53 متر است.

مجسمه ترانسفورمر با 750 تن فولاد یعنی در حدود وزن دو هواپیما بوئینگ 747 ساخته شده و ساخت آن 100 میلیون یوان (11 میلیون پوند) هزینه خواهد شد.

برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت گرفته که ساخت این پارک در ماه دسامبر به پایان خواهد رسید.

این پارک در فضایی به مساحت 1.3 کیلومتر مربع و با هزینه‌ای در حدود یک میلیارد پوند ساخته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی

ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن در کمیسیون ماده ۷۷ تائید و قطعی شده است.

 سیدانور رشیدی، شامگاه یکشنبه (۲۷ اسفندماه) در نشست استاندار کردستان با شهرداران در سنندج، اظهار کرد: در حد توان و بضاعت خدمات مختلفی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، توسعه فضای سبز و غیره در سطح شهر سنندج انجام شده اما معتقدیم که لیاقت مردم شهر فرهنگی سنندج بیش از اینهاست.

وی از انجام یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع در سالجاری آسفالت در سطح شهر در سالجاری انجام شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما در حوزه آسفالت برای سال آینده انجام ۲ میلیون متر مربع خواهد بود.

شهردار سنندج، در راستای افزایش سرانه فضای سبز در قالب پویش سنه سبز کارهای خوبی طی امسال در استان انجام گرفت، افزود: اجرای پارک‌های بزرگ مقیاس و پارک‌های درون محلی در سالجاری انجام شد و پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی دیگر را در سال آینده اجرا کنیم.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه مناسب‌سازی محیط برای معلولین در شهر سنندج هم اشاره کرد و گفت: ۱۸۰ هزار متر مربع پیاده‌روسازی انجام شده که برنامه ما در سال آینده اجرای ۲۰۰ هزار مترمربع خواهد بود.

رشیدی تصریح کرد: پرونده‌های حقوقی ۹۷۰ میلیارد تومان را به نفع شهر و شهرداری سنندج برگرداندیم.

وی با بیان اینکه به مدیران شهری اجرای پروژه‌های ماندگار و موثر در رفع مشکل ترافیکی است، گفت: در همین راستا پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار سنجرخان و تکمیل بلوار ننله، انجام شده و پروژه تقاطع غیرهم سطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر را در سال آینده به بهره‌برداری خواهیم رساند.

شهردار سنندج بیان کرد: کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر با عرصه ۳ هزار مترمربع انجام می‌شود.

وی به اقدامات انجام شده در راستای استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن گریزی زد و گفت: نصب المان، سفره های هفت سین، انجام ۴۰ هزار جبعه گلکاری، دیوارنویسی، نورپردازی و... از اقدامات انجام گرفته در سطح شهر در راستای استقبال از سال نو است.

وی اضافه کرد: ۵۵۰ تن لکه گیری معابر انجام شده و ۳۰۰ کیلومتر رنگ آمیزی جداول و تنظیف پارک‌ها از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری سنندج در راستای استقبال از مهمانان نوروزی بوده است.

رشیدی با بیان اینکه پروژه موثر در شهر سنندج شامل مجتمع فرهنگی هنری شهرداری آماده بهره‌برداری است، عنوان کرد: شهرداری الکترونیک یکی از پروژه‌های ماندگار در شهر سنندج است که امسال انجام شده و فراخوان ۶ هزار میلیاردی سرمایه گذاری از اقدامات شاخص در سال آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن کمیسیون ماده ۷۷ را گذرانده و قطعی شده است.

شهردار سنندج در پایان یادآور شد: اگر این طلب از سوی ادارات پرداخت شود قطعا می‌تواند تحولات خوبی را در بخش‌های مختلف در شهر سنندج به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • پیاده راه در هسته مرکزی و المان در ورودی‌های آمل ساخته می‌شود
  • ساخت مسکن با متری ۱۵۰ دلار ممکن نیست/ تجربه تلخ حضور چینی‌ها در بزرگراه تهران شمال را فراموش کرده‌اند
  • (ویدئو) مجسمه پوتین در پراگ به آتش کشیده شد
  • طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی
  • اولین تونل جهان برای عبور کشتی‌ها که قرار است در دل کوه‌های نروژ ساخته شود
  • بیش از ۲۷ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد
  • معرفی و توسعه گردشگری در شهرها با برندسازی تصویری
  • ۲۷.۶ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد
  • امسال ۲۷ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد