Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلمدانلود با کیفیت 360دانلود با کیفیت 480دانلود با کیفیت 720دانلود با کیفیت 1024

یونایتد با گل دقایق پایانی آنتونی مارسیال توانست بر تاتنهام غلبه کرده و فاصله اش با سیتی را موقتا به دو امتیاز کاهش دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های منچستریونایتد و تاتنهام در بازی های لیگ جزیره انگلیس ۶ آبان ۹۶ که این بازی با برتری ۱-۰ منچستریونایتد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساس ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس بدون شک دیدار دو تیم هم امتیازی و بالانشین جدول یعنی یونایتد و تاتنهام بود.

منچستریونایتد با تفاضل گل بهتر تیم دوم بود و تاتنهام نیز در رده سوم قرار داشت. سفید های لندنی در این بازی بهترین بازیکن خود یعنی هری کین را در اختیار نداشتند.

منچستریونایتد با حمایت هوادارانش بازی را طوفانی آغاز کرد و در ده دقیقه اول سه فرصت خوب گلزنی را از دست داد. به خصوص فرصت لوکاکو روی یک دوی خوب با راشفورد می توانست شیاطین سرخ را خیلی زود پیش بیندازد ولی درخشش لوریس اجازه این کار را نداد.

پس از حملات یونایتد بازی کمی شکل آرام تری به خود گرفت و تاتنهام رفته رفته بر جریان بازی تسلط بیشتری پیدا کرد.

دقیقه ۲۸ روی مهار توپ اشتباه دخیا، تاتنهام توسط سیسوکو می توانست به گل هم برسد اما ضربه این بازیکن به بالای دروازه زده شد. در ادامه نیمه اول، هر دو تیم فرصت های خوبی برای گلزنی نصیب شان شد که راهی به دروازه پیدا نکردند تا نیمه اول بدون گل تمام شود.

نیمه دوم هم با حملات یونایتد شروع شد.

منچستریونایتد دقیقه ۵۴ یک بار دیگر به گلزنی نزدیک شدند. ابتدا این لوریس بود که در مهار توپ اشتباه کرد اما دیویس در دهانه دروازه اجازه نداد تا لوکاکو به توپ برسد. در ادامه همان توپ، ضربه راشفورد را لوریس در شلوغی جلوی دروازه برگشت داد و والنسیا روی ریباند نتوانست استفاده لازم را ببرد.

دقیقه ۶۴ بازی، شوت سرکش والنسیا به شدت دروازه تاتنهام را تهدید کرد. شیاطین سرخ در این مقطع از بازی تیم برتر میدان بودند.

دقیقه ۷۸ ضربه سر لوکاکو که به تیر برخورد کرد اوج بدشانسی یونایتد بود که در نیمه دوم استحقاق پیش افتادن از تاتنهام را داشت و البته سه دقیقه پس از این موقعیت توانست به گل هم برسد.

دقیقه ۸۱ ارسال یک توپ بلند از دخیا و در ادامه، پاس با ضربه سر لوکاکو در میان غفلت مدافعان تاتنهام به مارسیالی رسید که به تازگی وارد زمین شده بود. ستاره فرانسوی هم در مصاف تک به تک با لوریس توانست با یک ضربه دقیق، یونایتد را به گل برساند.

در دقایق باقیمانده تلاش های تاتنهام برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و منچستریونایتد با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد تا به تنهایی در رده دوم بایستد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)