Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:03:19 GMT

ذوب آهن مقابل همیاری ارومیه به پیروزی خانگی رسید

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۹۵۳۱

ذوب آهن مقابل همیاری ارومیه به پیروزی خانگی رسید

اصفهان- ایرنا - تیم ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه در دیدار با تیم همیاری ارومیه با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار دو تیم فوتبال بانوان ذوب آهن و همیاری ارومیه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه شفق اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم همیاری ارومیه در حالی پا به میدان بازی گذاشت که روز چهارشنبه یعنی دو روز پیش از دیدار خود مقابل ذوب آهن، تیم خود را بسته و آمادگی کاملی نداشت.
این تیم پس از حضور نیافتن تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد وارد لیگ برتر شده و هفته گذشته تیم خود را نهایی کرده و بست.
در دقیقه 40 نیمه نخست این دیدار خطای دست (hand )از سوی بازیکن همیاری ارومیه صورت گرفت و در دقیقه 41 نیز موقعیت گلزنی برای تیم همیاری مهیا شد اما زهرا غریب زاده دروازه بان ذوب آهن با پرشی جانانه و خروج از دروازه، تیم حریف را ناکام کرد.
باز هم غریب زاده در دقیقه 42 توپ همیاری ها را در میانه میدان مهار کرد تا شانس گلزنی این تیم را از آن ها بگیرد.
شاگردان مدایم زاده در دقیقه 45 این دیدار به دروازه حریف یورش بردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی توپشان با تیرک افقی دروازه ارومیه برخورد کرد و وارد چارچوب نشد.
تیم همیاری ارومیه این حمله را بی پاسخ نگداشتند و دقایقی نگذشت که هدیه حسن زاده گل اول را برای تیم همیاری ارومیه به ثمر رساند.
ثانیه هایی پیش از سوت پایان نیمه اول، بازیکن شماره 20 ارومیه در میانه میدان مصدوم و نقش زمین شد که پس از خروج بازیکنان دو تیم با کمک پزشکان حاضر در زمین بررسی و به خارج هدایت شد.
نیمه دوم دیدار نیز با برخورد دو بازیکن از دو تیم و توقف چند ثانیه ای بازی آغاز شد.
در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، بازی در زمین همیاری ارومیه و میانه زمین دنبال شد تا اینکه ذوبی ها در دقیقه 16 نیمه دوم یک موقعیت خوب گل را از دست دادند.
همیاری ارومیه در دقیقه 21 نیمه دوم با تعویضی که انجام داد و آیسان رضایی بازیکن شماره 7 خود را به میدان برد.
دقیقه 24 بازی نیمه دوم باز هم ذوبی ها یک موقعیت گل را از دست دادند اما شش دقیقه بعد با پاس کاری خوبی که زهرا سربالی انجام داد موجب شد تا زهرا پورحیدر در دقیقه 30 دومین گل را برای تیم ذوب آهن وارد دروازه کند.
دقیقه 36 نیمه دوم بود که همیاری ارومیه درخواست تعویض داد و فاطمه رضایی با شماره 5 را از از زمین خارج و مهسا حسن زاده با پیراهن شماره 6 را وارد بازی کرد.
پس از این تعویض بود که تیم همیاری ارومیه با گل فائزه اصفهانیان دو گُله شده و از ذوب آهنی ها پیشی گرفت.
دقیقه 38 ذوبی ها یک تعویض انجام دادند و راضیه موسوی را وارد زمین کرده و فرزانه نصر را به بیرون بردند.
در دقیقه 41 نیمه دوم، شاگردان مدایم زاده بار دیگر به دروازه همیاری حمله ور شدند و با ضربه دیدنی صفورا جعفری گل مساوی برای تیم ذوب آهن به ثمر رسید.
ذوب آهنی ها که گویی بازی را در مدیریت خود می دیدند در حمله های متعدد و بازی در زمین حریف در آخرین دقایق این دیدار موفق شدند گل سوم را با ضربه خوب گلنوش خسروی در دقیقه 43 وارد دروازه همیاری ارومیه کنند تا دیدار خانگی را به نفع خود خاتمه دهند.
پس از گل سوم ذوب آهن بازی در حمله ای که ارومیه ای ها به آن دست زده بودند بازی را در زمین ذوب آهن دنبال کردند.
اعلام چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم موجب شد تا ذوب آهنی ها بازی را به سمت زمین همیاری ببرند تا گل چهارم را وارد دروازه کنند اما تلاش آن ها نتیجه ای نداشت و یک موقعیت گل را از دست دادند.
تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با پیروزی سه بر دو مقابل تیم همیاری ارومیه سه امتیازی شد.
ذوب آهنی ها هفته اول لیگ با نتیجه هفت بر سه مغلوب سپاهان شده و سه امتیاز این بازی را از دست داده بود.

داور: مهناز ذکایی
کمک داوران: حدیث مهدوی و سیمین گوهری

ترکیب همیاری ارومیه (آذربایجان غربی):
سمیرا محمدی، سمیرا اسمعیلی، فائزه اصفهانیان، آیسان علیخانی، آیسان رضایی، مریم خادمی، فاطمه رضایی، هدیه حسن زاده، پریا خلیل زاده، سعیده علیزاده، مهناز شاهمرادی، مهسا حسن زاده
سرمربی: افسانه هاشمی

ترکیب ذوب آهن:
زهرا غریب زاده، فرزانه نصر، گلنوش خسروی، شیدا تخشایی، وحیده ایثاری، سیما محمدپور، زهرا سربالی، خدیجه محمدی، صفورا جعفری، زهرا پورحیدر، راضیه موسوی، فروزان محققیان
سرمربی: مژگان مدایم زاده
گ/7135 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون** انتشار: محمد سلطانمرادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن

بایر لورکوزن دقیقه ٩٠ از شکست خانگی فرار کرد تا همچنان به رکورد تاریخی خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، در هفته سی و یکم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از ساعت ۲۰ امشب تیم فوتبال بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اشتوتگارت رفت.

شاگردان ژابی آلونسو که قهرمانی خود را در مسابقات بوندسلیگا قطعی کردند بعد از تساوی در نیمه نخست مقابل حریف در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دو بار از اشتوتگارت گل خوردند.

دقیقه ۶١ امین ادلی یکی از گل های خورده را جبران کرد. در حالی که به نظر می‌رسید لورکوزن بعد از ۴۶ بازی شکست بخورد اما دقیقه ٩۶ بازی روبرت آندریش گل مساوی را زد تا لورکوزن به روند شکست ناپذیری خود همچنان ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت