Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@05:30:24 GMT

ایکس ری پرسرعت به گمرک شهید رجایی رسید

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۲۸۰۷

ایکس رس پرسرعت به گمرک شهید رجایی رسیدمعاون دفتر برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اعلام این خبر افزود:این ایکس ری با قابلیت اسکن کانتینرهای عبوری تا سرعت 60 کیلومتر می تواند محموله های بیشتری را با توجه به مدیریت ریسک گمرک بررسی و کنترل کند.
علی بعیدی مفردنیا با اشاره به فعال بودن دو دستگاه ایکس ری کم سرعت دیگر در گمرک شهید رجایی ادامه داد:دستگاه خریداری شده با دستگاه های قبلی قابل مقایسه نیست اما موضوع بررسی نتیجه اسکن و امکان کنترل های گمرکی باید در مراحل ازمایش ، نهایی شود تا پس از آن به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص اعلام قبلی گمرک مبنی بر نصب این ایکس ری پر سرعت در گمرک دوغارون گفت: گمرک شهید رجایی در اولویت نصب قرار گرفت و دستگاه پرسرعت دوم به محض ورود در گمرک دوغارون در مرز افغانستان نصب خواهد شد.
معاون دفتر برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران درباره ورود ایکس ری پرسرعت دوم زمانی را اعلام نکرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز در اولین برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، وی از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟