Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سید محمد موسوی شامگاه شنبه در جمع  خبرنگاران افزود: با هدف اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با توجه به درخواست های مردمی، پلیس این شهرستان در یک عملیات ضربتی، ۴۴ نفر از افرادی که تحت تعقیب پلیس و محاکم قضایی بودند را دستگیر کرد.

موسوی  با اشاره به اینکه ماموران در این طرح  ۴۴ نفر را دستگیر کردند، گفت: هفت نفر از این افراد سارق و سه نفر تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضایی بوده اند و ۱۶ نفر نیز قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر بودند که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی ابراز داشت: در همین راستا ۵۹ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد که چهار دستگاه از موتورسیکلت ها  سرقتی بوده است.

فرمانده انتظامی گچساران بیان داشت: خودروها و موتورسیکلت های متخلف و فاقد پلاک به پارکینگ منتقل شدند و در خصوص ۴۰ خودروی شیشه دودی نیز اعمال قانون شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح،  تقریبا دو کیلوگرم انواع مواد مخدر در بسته بندی های آماده فروش از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی کشف شد و چندین محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال که عمدتاً مواد خوراکی و لوازم خانگی فاقد مجوز گمرکی بود،   کشف و ضبط شد.  

موسوی خاطر نشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است.  

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده  تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.  

true برچسب ها : گچساران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌