Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@10:13:50 GMT

رکوردی طلایی برای ستاره محبوب

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۴۰۸۲

به گزارش پارس نیوز،

مدافع شماره 13 پرسپولیس در لیگ دوازدهم به همراه ستاره‌هایی مثل سیدجلال حسینی، کریم انصاریفرد، شهاب گردان، محمد قاضی، محسن بنگر و مهرداد پولادی به این تیم آمد تا جزیی از تیم کهکشانی سرخپوشان لقب گیرد. او اکنون توانسته با پیراهن پرسپولیس و برابر استقلال به صد بازی با پیراهن این تیم دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع با حضور در آبادان

اولین بازی حسین ماهینی با پیراهن پرسپولیس در آبادان و برابر صنعت نفت آبادان رقم خورد. تیم تحت هدایت مانوئل ژوزه توانست در آبادان با یک گل به برتری دست یابد تا شروع او با کسب سه امتیاز باشد. اولین حضور او در استادیوم آزادی اما با پیراهن پرسپولیس با شکست برابر تیم فجرسپاسی با نتیجه 3 بر 2 بود.

دهمین بازی و باز پیروزی سه امتیازی

حسین ماهینی در دهمین حضور خود در ترکیب پرسپولیس موفق به برتری مقابل آلومینیوم هرمزگان در استادیوم آزادی شد. تیمی که با توجه شرایط نوسانی نتایج خود به شدت تحت فشار قرار داشت و دهمین بازی ماهینی دومین پیروزی آنها را در فصل به همراه داشت.

بیستمین بازی و اولین گل با پیرهن پرسپولیس

حسین ماهینی در سی‌امین بازی خود با پیراهن پرسپولیس برابر صبای قم قرار گرفت و در جدال بعد از آن موفق شد مقابل داماش گیلان اولین گل خود را به ثبت برساند. گلی از روی نقطه پنالتی تا نام او نیز در جمع گلزنان این تیم در تاریخ لیگ برتر قرار گیرد.

سی‌امین بازی و دو تساوی بدون گل در دربی

ماهینی در سی‌امین بازی خود با پیراهن پرسپولیس در تبریز برابر تراکتورسازی با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. این بازی در این مدت 2 تساوی بدون گل در دربی را نیز پشت سر گذاشت تا همچنان طعم پیروزی و برگزاری جشن شادی گل برابر استقلال را نچشیده‌ باشد.

چهلمین بازی و روزهای امیدوارکننده

عبور از لیگ پرمخاطره‌ی دوازدهم با موفقیت‌های آنها در فصل سیزدهم همراه بود. ماهینی در چهلمین بازی لیگ برتری خود با پیراهن پرسپولیس توانست برابر راه آهن به پیروزی دست یابد.

پنجاهمین بازی و موفقیت در آزادی برابر سپاهان

شماره 13 سرخپوشان در پنجاهمین بازی خود با پیراهن این تیم در لیگ برتر موفق شد برابر سپاهان در استادیوم آزادی به برتری 2 بر صفر دست یابد و بعد از مدت‌ها زردپوشان را با شکست بدرقه کنند.

شصتمین بازی و شکست تلخ برابر تراکتورسازی

60امین حضور ماهینی با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر با تقابل برابر تراکتورسازی در استادیوم آزادی همراه بود. دیداری که البته با گل دقایق ابتدایی محسن بنگر در نیمه اول به سود سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت و در نیمه اما ابتدا با اشتباه فاحش مکانی و یک گل بخودی توسط این دروازه بان و بعد از آن با گل‌های ادینیو و نریمان جهان با شکست 3 بر 1 پرسپولیس به پایان رسید. این شکست اما با خبرهای التهاب‌آوری بعد از آن برای او به همراه بود. دو هفته بعد از این بازی او به دلیل مشکلات سربازی از بازی منع شد و مجبور شد فصل بعد را برای بازی راهی ملوان بندرانزلی شود.

هفتادمین بازی و گلزنی برابر نفت تهران

بازگشت به تهران و پوشیدن دوباره‌ی پیراهن شماره 13 پرسپولیس و در نهایت گلزنی در هفتادمین بازی‌شان برای سرخپوشان. او از روی نقطه پنالتی بار دیگر موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند و البته یک پیام جالب توجه هم داشته باشد. ماهینی بعد از پشت سر گذاشتن روزهای تلخ گذشته، جشن شادی گل خود را اختصاص به خبر پدر شدنش داد.

هشتادمین بازی و پیروزی مقابل گسترش فولاد

حسین ماهینی که در کنار دیگر مدافعان پرسپولیس روزهای خوبی را در خط دفاعی پشت سر می‌گذاشت، در هشتادمین بازی خود با پیراهن این تیم برابر گسترش فولاد به برتری یک بر صفر دست یافت تا شرایط کاملا متفاوت با دوره‌ی اول حضورش در این تیم باشد.

نودمین حضور و تساوی پرگل مقابل تیم سابق

نودمین حضور حسین ماهینی با پیراهن پرسپولیس برابر ذوب آهن رقم خورد. جایی که او و تیمش تحت فشار شدید از سوی هواداران قرار داشتند و ماجرای مربوط به اعتصاب آنها باعث واکنش هواداران شده بود. آنها در دقایق ابتدایی از حریف با نتیجه 3 بر 1 عقب افتادند اما در بازگشتی جالب توجه توانستند نتیجه را 3 بر 3 به تساوی بکشاند.

صدمین بازی و پیروزی بزرگ در دربی

ماهینی در صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس توانست اولین پیروزی در دربی را بچشد. ماهینی که اکنون عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس را در اختیار دارد و در این مدت توانسته یک قهرمانی در لیگ برتر و یک سوپرکاپ را به خود اختصاص دهد.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده یکی از کلیدهای صعود رئال ‏مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود. این ستاره اروگوئه‌ای در پایان ‏دیدار برگشت رئال و سیتی در ورزشگاه اتحاد به عنوان بهترین بازیکن ‏میدان انتخاب شد. ‏

والورده امروز به تحلیل دیدار رئال و سیتی پرداخت و رازهای پیروزی بر ‏تیم پپ گواردیولا را فاش کرد. ‏

رئال که فصل گذشته در اتحاد 4-0 به سیتی باخته بود امسال موفق ‏شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. ‏

والورده در مصاحبه با ای‌اس‌پی‌ان اروگوئه درباره بازی دشوار با ‏منچسترسیتی گفت:" در تمام عمرم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر خسته ‏نشده بودم. وقتی در طول مسابقه توپ را در اختیار ندارید و دائم در ‏حال دفاع کردن هستید کار به جایی می‌رسید که تا سرحد قابل ‏تحمل بشری خسته می‌شوید. در این شرایط مسلم است که جور ‏دیگری فوتبال بازی می‌کنید ولی خدا را شکر ما در نهایت موفق شدیم ‏صعود کنیم". ‏

فدریکو والورده یک راز دیگر هم فاش کرد. او گفت با اینکه توسط ‏آنچلوتی نامش بین پنج پنالتی‌زن اصلی گنجانده شده بود ولی به ‏دلیل خستگی مفرط خودش خواست که نامش از فهرست خط زده ‏شود.

 ستاره اروگوئه‌ای رئال گفت:" وقتی آنقدر خسته‌ای که حالت خوب ‏نیست باید واقعیت را به مربی بگویی. این باعث نمی‌شود کسی ‏بگوید تو فوتبالیست بدی هستی. من معتقدم در آن لحظه کار ‏درست این بود که غرور را کنار بگذارم و بگویم من آماده نیستم و ‏بهتر است یک هم‌تیمی دیگر پنالتی بزند". ‏

والورده درباره اینکه عوامل پیروزی رئال را چه می‌داند گفت:" بازی ‏کردن به خاطر نشان رئال روی سینه‌مان، بیشتر از هر چیز دیگری. ‏دائما جنگیدن و دانستن اینکه باید تا آخرین ثانیه به تیم و به ‏خودمان باور داشته باشیم. اینکه می‌توانیم جلوی هر حریفی موفق ‏باشیم. مادرید همیشه مادرید است و ما این را در چمپیونزلیگ ثابت ‏کرده‌ایم". ‏

دیگر خبرها

  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏