Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی پینگ پونگ می گوید حضور چهار بازیکن کره شمالی می تواند باعث ارتقای سطح لیگ برتر ایران شود.

افشین نوروزی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره میزان آمادگی اش برای تور جهانی اسپانیا و سوئد، اظهار کرد: ما دو پرو تور در سوئد و اسپانیا داریم که اواخر این ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماهی است که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بعد از پایان مسابقات مهمی که پشت سر گذاشتیم مانند مسابقات کشورهای اسلامی و جهانی دوسلدولف آلمان، فینال لیگ برتر را داشتیم که آنجا هم با تیم پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر کشور شدیم.  

او افزود: من تمریناتی را به صورت انفرادی انجام دادم و ان شاءالله از هفته آینده اردوی تیم ملی زیر نظر لطف الله نصب برگزار می شود. بعد از این اردوها عازم مسابقات می شویم. فکر می کنم با آمادگی خوبی در این مسابقات حضور داشته باشیم و تمام تلاش مان را می کنیم تا در این مسابقات نتیجه خوبی را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی پینگ پونگ با بیان اینکه هدف اصلی آنها مسابقات جهانی تیمی که اواخر فروردین در سوئد برگزار می شود، گفت: با توجه به برنامه ریزی که فدراسیون کرده است حضور در مسابقات بین المللی مانند اسپانیا و سوئد و رقابت های داخلی جزو برنامه آماده سازی ما است. همچنین چهار بازیکن از کره شمالی به ایران می آیند تا حریف تمرینی ما باشند. این تمرینات می تواند ما را به سطح آمادگی خوبی برساند. مسابقات لیگ هم احتمالا از هفته آینده آغاز شود که می تواند در روند آمادگی ما تاثیر مثبت داشته باشد. ان شاءالله بتوانیم اواخر فروردین در قهرمانی جهان نتایج خوبی کسب کنیم.

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا حضور بازیکنان کره شمالی در ایران قطعی شده است، بیان کرد: تا جایی که من می دانم حضور آنها قطعی شده است. اگر مشکلی پیش نیاید دهم همین ماه به ایران می آیند تا در اردوی تیم ملی که از دوازدهم آغاز می شود حضور داشته باشند. با توجه به اینکه آنها بازیکنان فیکس تیم ملی کره شمالی بودند بازیکنان خوبی هستند و می تواند کمک خوبی به میزان آمادگی ملی پوشان ایران داشته باشد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که امسال در کدام تیم برای حضور در لیگ برتر بازی می کند، گفت: من به همراه نوشاد و نیما عالمیان عضو تیم پتروشیمی بندرامام خواهیم شد. در حال حاضر در شرف امضای قرارداد هستیم. من در دو سال گذشته عضو این تیم بودم و قهرمان لیگ شدیم. ان شاءالله امسال هم بتوانیم برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ شویم.

بازیکن تیم ملی پینگ پونگ درباره کیفیت لیگ امسال اظهار کرد: با توجه به حضور چهار بازیکن کره ای سطح لیگ کشور می تواند ارتقا پیدا کند.

نوروزی در پایان درباره حذف زود هنگامش در مسابقات تور ایران، تصریح کرد: من تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم. من در رقابت های قبلی که در قزوین برگزار شد توانستم قهرمان شوم. در این مسابقات هم به عنوان رنکینگ اول حضور داشتیم و شرایطم خوب بود. حاجیلی حریف من در این تور بازیکن جوان و آینده داری است. او دو سه روز قبل از این مسابقات توانسته بود قهرمان امیدهای کشور شود و با انگیزه خوبی به این مسابقات آمد.

او افزود: فکر می کنم بهتر بود من از ابتدای مسابقه جنگنده تر ظاهر می شدم و حریفم را جدی تر می گرفتم تا کار به اینجا نمی کشید اما با توجه به اینکه بازی پینگ و پونگ نزدیک و حساس است نتوانستم بازی خودم را خوب ادامه دهم و شکست خوردم. البته حریفم هم خوب ظاهر شد. امیدوارم بتوانم در مسابقات آینده جبران کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداخت.

اسبقیان طی یک بازدید میدانی و طولانی مدت ۲ ساعته با استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری و کاظم دستگردی به گفتگو پرداخت.

طی این دیدار اسبقیان از مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته به همراه سوییت‌های جدید فدراسیون بازدید کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون شطرنج در دوره سرپرستی پریدر، تصریح کرد: پریدر یک سرمایه ماندگار برای ورزش ایران است و این شایان تقدیر است که در کشورتان ماندید و از ایران خارج نشدید و جانانه در شطرنج ایران خدمت کردید و به خاطر عِرقی که به کشورتان داشتید هر کاری که در توانتان بود برای شطرنج ایران انجام دادید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: خدمات شایسته پریدر فراموش نشدنی و ویژه و مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان است. فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

در ادامه پریدر ضمن تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حمایت‌های اسبقیان از فدراسیون شطرنج قابل تقدیر است و با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی وزارت این اتفاقات مثبت در فدراسیون شطرنج رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همان اول و در زمان ورودم به فدراسیون به دنبال بهبود شرایط، ایجاد امنیت روانی برای ورزشکاران و بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فنی برای شطرنج بوده‌ام.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید مردان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده‌اند با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با وی آن‌ها را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران دانست و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد