Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@08:22:33 GMT

آرسنال 2 - 1 سوانسي؛ ادامه درخشش توپچي‌ها

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۴۳۴۴

آرسنال 2 - 1 سوانسي؛ ادامه درخشش توپچي‌ها

خبرگزاري آريا - آرسنال موفق شد در ديداري دشوار با نتيجه 1-2 سوانسي را مغلوب کند.
به گزارش "ورزش سه"، بازي با برتري توپچي ها آغاز شد و اين تيم مي توانست در دقيقه 6 و با ضربه سانچس به گل برسد اما فايبانسکي عکس العمل خوبي نشان داد.
در ادامه اين سوانسي بود که به طور نسبي به جريان بازي مسلط شد و در دقيقه 22 به گل اول رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روي پاس آبراهام، کلاکس در موقعيت تک به تک قرار گرفت و با ضربه اي دقيق از زير دستان پتر چک گل اول بازي را به ثمر رساند.

در دقيقه 26 کولاسيناچ موقعيت خوبي براي زدن گل تساوي داشت اما ضربه او با فاصله از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقايقي بعد سانچس روي پاس کولاسيناچ بهترين بخت را براي زدن گل تساوي دشت اما ضربه او از سمت چپ با مهار فوق العاده فابيانسکي همراه بود.

در لحظات پاياني نيمه اول و روي اشتباه مرتساکر، آيو فرصت خوبي براي زدن گل دوم داشت اما سنگربان آرسنال ضربه او را مهار کرد تا نيمه اول با برتري 0-1 سوانسي به اتمام برسد.
با شروع نيمه دوم، حملات توپچي ها شدت گرفت و اين تيم در نهايت در دقيقه 52 به گل تساوي رسيد. روي پاس اوزيل، کولاسيناچ موفق شد با يک ضربه محکم از جناح چپ محوطه کار را به تساوي بکشاند.

حملات آرسنال ادامه يافت و در دقيقه 58 کولاسيناچ اين بار در نقش پاسور ظاهر شد تا اين بار رمسي با ضربه اي دقيق از درون محوطه گل دوم را به ثمر برساند.

در دقيقه 63 و روي پاس بيرين، لاکازت مي توانست زننده گل سوم باشد اما اين اتفاق رخ نداد. در دقيقه 66 ضربه ديدني بيرين به ديرک دروازه سوانسي برخورد کرد تا بدشانسي آرسنال تکميل شود.
دقايقي بعد سانچس شانس خود را از فاصله اي زياد براي زدن گل سوم امتحان کرد که ضربه او راهي به دروازه فابيانکسي نيافت. در دقيقه 88 اوليويه ژيرو فرصت خوبي براي زدن گل سوم داشت اما ضربه او با اختلاف کمي به بيرون رفت.
در ادامه نيز اتفاق خاصي رخ نداد تا آرسنال نهايتا در ديداري دشوار با نتيجه 1-2 سوانسي را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد