Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، از ساعت ۱۸ امروز در محل سازمان لیگ کشورمان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان لیگ جلسه‌ای در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و چالش‌های پیش‌روی این باشگاه‌ها که به دلیل مشکلات مالی در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند، برگزار شد.

در این جلسه علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مدیران باشگاه‌های استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران هم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌های ایرانی برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا روز دوشنبه فرصت دارند و این در حالی است که این باشگاه‌ها باید مبلغی چند میلیاردی را بابت بدهی‌های باشگاه‌های خود تسویه کنند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد آنها از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد.

این در حالی است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تأمین پول این بدهی‌ها طرحی را به سازمان لیگ اعلام کرده مبنی براینکه از محل درآمدهای این باشگاه‌ها مبالغی که در اختیار سازمان لیگ است برای پرداخت این هزینه‌ها استفاده شود.

مذاکرات طرفین برای رسیدن به راه‌حلی جهت جلوگیری از حذف این تیم‌ها از لیگ قهرمانان آسیا هنوز ادامه دارد و باید دید تا روز دوشنبه این مسئله گریبان‌ کدام باشگاه یا باشگاه‌ها را خواهد گرفت.

602

پرسپولیس ایران آسیا استقلال سازمان لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری دومین اجلاس همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، کمیته همکاری‌های کشاورزی با حضور نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

با توجه به درخواست وزرای تجارت دو کشور نیجر و آفریقای مرکزی از ایران جهت حمایت از بخش کشاورزی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را ارائه کرده و فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نیز توضیحاتی در رابطه با تجارب بخش دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط در حوزه آب و آبیاری ارائه کرد.

همچنین توانایی‌های ایران در زمینه‌های گوناگون مدیریت پایدار خاک و به ویژه مطالعات خاک‌شناسی و تهیه نقشه‌های مدیریت‌پذیر و تولید و صادرات کودها و اصلاح کننده‌های زیستی خاک نیز معرفی شد.

در پایان آمادگی ایران برای حضور در کشورهای آفریقایی و همکاری در اجرای پروژه‌های آب و خاک اعلام شد.

کد خبر 6092123

دیگر خبرها

  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران