Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان پرسپوليس با سخت خواندن شرايط اين تيم به واسطه فشردگي بازي‌ها از مسوولان خواست به پشتوانه‌ي هواداران آنها را از نگراني خارج و با سرمايه‌گذاري مناسب توانايي حضوري موفق در فوتبال را در اختيارشان قرار دهند.
به گزارش "ورزش سه"، سيدجلال حسيني با بازگشت خود به ترکيب سرخپوشان توانست اعتمادبنفس در اين نقطه را افزايش داده و آنها با شرايط مثبتي برابر استقلال قرار گيرند که حاصل آن بسته ماندن دروازه سرخپوشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپيتان پرسپوليس که در اين ديدار بارها مانع از شکل گيري حملات استقلال شد در خصوص پيروزي در دربي هشتاد و پنجم به صحبت با خبرنگار ورزش سه پرداخت.
سيدجلال حسيني در مورد بازي برابر استقلال گفت: بازي‌هاي سختي را در اين مدت پشت سر گذاشتيم و کاملا تحت فشار قرار داشتيم. جدال با الهلال و بعد از آن نفت تهران و در نهايت مقابل استقلال باعث شد تا از نظر بدني کاملا تحت فشار قرار گيريم. بازي سختي بود و سه امتياز حساس و سخت را از آن خود کرديم.
وي در مورد فشردگي بازي‌هاي پرسپوليس گفت: به هرحال بايد اين مساله را در نظر بگيريم که به طور کلي فوتبال ما امکاناتي براي ريکاوري پشت سر گذاشتن اين جدال‌هاي فشرده را ندارد.
کاپيتان پرسپوليس در مورد اينکه تيمش در اين بازي آن هيجان و شرايط مناسب براي ارائه يک بازي برتر را نداشته نيز گفت: به هرحال ديدارهاي پشت سر هم روي عملکرد بازيکنان ما تاثير داشت اما اين مساله را در نظر بگيريد که ما در زمين فوتبالي برنده شديم. فوتبال همين است و استقلال هم مسلما براي بازنده شدن در زمين حاضر نشده بود اما ما از موقعيت‌مان استفاده کرديم و گل زديم، بازي را کنترل کرديم و در نهايت سه امتياز دربي را از آن خودمان و هواداران‌مان کرديم.
سيدجلال حسيني که در اين جدال چندين بار مانع از دريافت گل شد در اين خصوص گفت: تمام بازيکنان زحمت کشيدند و از خط دروازه تا مهاجم و کادرفني و تدارکات و مديريت و هواداران در اين پيروزي نقش داشتند. دربي يک بازي حساس است و هر کس نمي‌تواند فشار مربوط به آن را تحمل کند. يک نکته‌اي هم که بايد بگويم اين است که هر کس قبل از بازي به خود اجازه کري خواندن مي‌دهد و اين مساله حساسيت بازي را افزايش مي‌دهد. اتفاقي که در نهايت استرس بازيکنان را در پي دارد و مانع از ارائه يک نمايش خوب از آنها مي‌شود و بازيکنان محتاط مي‌شوند. با اين حال ما توانستيم از اين بازي با موفقيت خارج شويم و در کنار هم گل زديم و در کنار هم از آن محافظت کرديم.
وي در واکنش به اين سوال که حساسيت دربي را نمي‌توان منکر شد و مانع از بالا رفتن هيجان آن توسط هواداران فوتبالي شد و اين مساله در تمام دربي‌هاي بزرگ دنيا رايج است گفت: شرايط کاملا متفاوت است. در دربي اسپانيا وقتي رئال و بارسلونا مقابل يکديگر قرار مي‌گيرند از شرايط ميزباني برخوردار هستند. آنجا تيم ميزبان نمي‌تواند جلوي تماشاگران خودي محتاط باشد و فشار و حمايت هوادار باعث مي‌شود راحت‌تر کار کند. اما اينجا همه چيز نصف نصف است و هواداران يک هفته تمام کري شنيده‌اند و مي‌خواند در استاديوم عليه هم استفاده کنند. ما اگر برابر الهلال به جاي عمان در تهران بازي مي‌کرديم شرايط اينگونه مي‌شد؟ يا بازي مقابل الاهلي به جاي امارات اگر در تهران بود مسلما شرايط خيلي بهتر و کم استرس‌تر دنبال مي‌شد. خوشبختانه گفته‌اند از فصل آينده ميزان هواداران ميزبان و مهمان بر پايه تيم ميزبان مشخص مي‌شود ومسلما آنجا تيم ميزبان احتياط را کنار مي‌گذارد و تيم مهمان هم نمي‌خواهد به اين راحتي بازنده باشد و بازي به مراتب بهتر هم خواهد شد.
سيدجلال حسيني در خصوص اينکه صحنه خطاي پنالتي روي روزبه چشمي را به عنوان يک مدافع آخر چطور ارزيابي مي‌کند و آيا آشنايي با موضع داور در اين خصوص دارد گفت: نمي‌دانم و نمي‌خواهم درباره داوري حرف بزنم و مسلما کارشناسان داوري بهتر مي‌توانند نظر بدهند اما تا جايي که شنيده‌ام و دنبال مي‌کنم قوانين داوري تغيير کرده و آن صحنه نمي‌توانست اخراج داشته باشد و البته بايد نظر کارشناسان داوري را جويا شد.

وي در مورد آخرين شرايط تيمش گفت: اکنون فرشاد احمدزاده، مهدي طارمي و احمد نوراللهي را در اختيار نداريم و کار تيم را سخت کرده است. همه چيز هم عليه ماست تا شرايط سخت‌تر هم شود. بچه‌ها کاملا تحت فشار هستند و غيبت اين بازيکنان هم روي آنها بيشتر فشار مي‌آورد و از نظر بدني شرايط سخت‌تري را دنبال مي‌کنند. اين هفته مقابل تيم آقاي دايي بازي داريم. تيم‌هاي ايشان هم هميشه باانگيزه و پرروحيه هستند و يک جدال سخت پيش روي ما قرار دارد. کار سخت ما تازه از امروز شروع شده و بايد بيشتر تلاش کنيم. خيلي از تيم‌ها روي آنها به راحتي سرمايه‌گذاري مي‌شود و بدون مشکل به راه خود ادامه مي‌دهند اما ما با اين همه هوادار و موفقيت بايد نگران فردا باشيم و اين خيلي سخت است.
کاپيتان پرسپوليس در ادامه گفت: پرسپوليس چرا بايد مشکل داشته باشد؟ چرا بايد مديران آن و بازيکنان دغدغه داشته باشند؟ اين‌همه هوادار و شرايط براي دستيابي موفقيت و سرمايه‌گذاري اما هميشه بايد نگران آينده باشيم. ما مقابل الهلالي قرار گرفتيم که يک درصد مشکلات ما را نداشت و از نظر بازيکنان آنها مشکلات ما اصلا معنا ندارد و تجربه‌اش هم نکرده‌اند. تيمي ميلياردي و با سرمايه گذاري فوق العاده اما ما بايد هر روز نگران اتفاق تازه‌اي باشيم. اميدوارم اين مشکلات حل شود و نياز داريم تا حل شود و اين هواداران سزاوار اتفاقات خوب هستند تا بزرگترين دلگرمي آنها که فوتبال است به چالشي براي آنها تبديل نشود. کار سخت ما از امروز شروع مي‌شود و بايد در ليگ برتر، جام حذفي و بعد از آن در ليگ قهرمانان به موفقيت برسيم و هيچ موفقيتي بدون برنامه ريزي و سرمايه گذاري و برطرف کردن موانع به دست نمي‌آيد.
سيدجلال حسيني در مورد حواشي و جنجال‌هايي که در اين تيم شکل گرفته نيز گفت: بازيکنان بايد کاملا حواس‌شان جمع باشد و فقط روي تمرين و فوتبال تمرکز کنند. بايد بدانند پيراهن چه تيمي را برتن کرده‌اند. اميدوارم هواداران هم رفتار مناسبي با بازيکنان داشته باشند و آنها را به درستي حمايت کنند. نبايد گذاشت برخي بازيکنان مغرور شوند و اين پيراهن پرسپوليس است که مي‌ماند و هواداران آن. بايد همه بدانند پيراهن چه تيمي را برتن دارند و چه انتظاراتي از آنها مي‌رود و خوب تلاش کنند، خوب تمرين کنند و بهترين عملکرد را در بازي‌ها داشته باشند.
کاپيتان پرسپوليس در واکنش به اين که از تيمي تحت رهبري او انتظار مي‌رود بيشتر روي مسائل حاشيه‌اي عمل کنند و او بيش از اين حواسش به بازيکنان جوان باشد گفت: من به مسائل بيروني کاري ندارم و اينکه بازيکن خوب تمرين کند و بازي کند ملاک است. به زندگي خصوصي کسي کاري ندارم و مطمئنا بازيکن هم بايد حواسش به حرفه‌اش باشد. الان فوتبال فرق کرده، درست مثل زندگي اين روزها. ديگر کسي به طور مثال در خانه مثل سابق نمي‌تواند به بچه يا برادرش تحکم کند که فلان کار را کند يا نکند. مسير موفقيت مشخص است و بايد راهنمايي کرد اما در نهايت اينکه موفق شوند و ستاره و اسطوره شوند يا اينکه به بيراهه روند و خودشان را تمام کنند بستگي به رفتار خودشان دارد. من فقط مي‌گويم بازيکن بايد صد در صد توان خود را در پرسپوليس بگذارد و بيشترين تلاش خود را در تمرين و بازي‌ها به کار بگيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم