Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد برگزاری «چهارمین جشن سالانه موسیقی ما»، در این برنامه، علاوه بر اهدای تندیس طلایی «موسیقی ما» به برگزیدگان نظرسنجی کارشناسی و مردمی، از دو پیشکسوت موسیقی ایران هم به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر به عمل خواهد آمد.

این نظرسنجی طبق روال سال‌های گذشته، در دو شاخه مردمی و کارشناسی برگزار شده و در آن، تمامی آثار رسمی که از روز اول فروردین 95 تا سی‌ام اسفندماه 95 در بازار منتشر شده، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شاخه مردمی، کاربران و علاقه‌مندان موسیقی می‌توانند با عضویت در سایت موسیقی ما، آرای خود را ثبت کرده و آلبوم‌های برتر سال 95 را در چهار شاخه (موسیقی سنتی و معاصر ایرانی، موسیقی پاپ، موسیقی پاپ-راک و موسیقی تلفیقی و تجربی) و قطعات برتر سال 95 را در سه شاخه (موسیقی سنتی و معاصر ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی تلفیقی) انتخاب کنند.

در شاخه کارشناسی هم طی روزهای آینده دفترچه‌های نظرسنجی (شامل تمام آثار و گزینه‌های سال 95) برای بیش از دویست نفر از کارشناسان و متخصصان زبده موسیقی ارسال می‌شود تا برگزیدگان شاخه کارشناسی نیز مشخص شوند. این شاخه رشته‌های زیر را در بر می‌گیرد: آلبوم برگزیده سال 95 در 8 رشته (موسیقی سنتی، اصیل و معاصر ایرانی باکلام؛ موسیقی سنتی، اصیل و معاصر ایرانی بی‌کلام؛ موسیقی پاپ؛ موسیقی پاپ-راک؛ موسیقی تلفیقی و تجربی؛ موسیقی فیلم؛ موسیقی کلاسیک، مدرن و ملل و موسیقی محلی و آیینی)، آهنگساز برگزیده سال در 3 رشته (ایرانی، پاپ و تلفیقی)، تنظیم‌کننده برگزیده پاپ و تلفیقی، ترانه برگزیده سال، ترانه‌سرای برگزیده سال برای مجموعه آثار، ناشر برگزیده سال و کنسرت‌گذار برگزیده سال.

پیش از این قرار بود برگزیدگان این نظرسنجی در بخش مردمی و کارشناسی، هفته پایانی شهریور و در جریان چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» معرفی شوند اما برگزاری این رویداد موسیقایی در آن تاریخ و به دلیل فشردگی برنامه سالن‌های موجود، میسر نشد.

به گزارش ستاد برگزاری «چهارمین جشن سالانه موسیقی ما»، این جشن با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» روز 25 آذرماه و برای اولین‌بار به میزبانی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این برنامه، علاوه بر اهدای تندیس طلایی «موسیقی ما» به برگزیدگان نظرسنجی کارشناسی و مردمی، از دو پیشکسوت موسیقی ایران هم به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر به عمل خواهد آمد. در روزهای آینده، جزئیات بیشتری از «چهارمین جشن سالانه موسیقی ما» اعلام خواهد شد.

503

چهارمین جشن سالانه موسیقی ما سایت موسیقی ما موسیقی سنتی موسیقی پاپ موسیقی تلفیقی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟

فرایند واریز یارانه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز، ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند برای حفظ سفره مردم از تورم در سبد غذایی طرح کالابرگ الکترونیک تعریف شد.

دولت از ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مدت سه ماه (تا ۱۸ اردیبهشت) مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک را تحت عنوان «طرح فجرانه» اجرا کرد. در این فاز، «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شد، اما اعتبار تشویقی آن از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، آخرین روز اعتبار طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک است، اما دولت هنوز در خصوص ادامه روند این سازوکار پرطرفدار، خبر جدیدی اعلام نکرده است.

در این زمینه، سیدرضا یحیوی مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود که «حمایت از معیشت مردم ادامه‌دار است، اما بستگی به این دارد که در چه قالب و طرحی ادامه یابد.»

بر اساس جدول زمان‌بندی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه‌ها اردیبهشت ماه دهک‌ها به این شرح است:

دیگر خبرها

  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد