Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین 37 ساله که به مواد مخدر معتاد بود یک ساعت پس از بازداشت به قتل یکی از مسئولان کمپ ترک اعتیاد به نام امیر اعتراف کرد.

ایران آنلاین / شاهین 37ساله که به مواد مخدر Drugs معتاد Addicted و چند بار از کمپ ترک اعتیاد گریخته بود بیست و سوم فروردین ماه سال 95 وقتی مقابل در خانه اش با یکی از مسئولان کمپ ترک اعتیاد به نام امیر روبه رو شد که برای انتقال وی به کمپ آمده بود او را با چاقو زد و گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که ساعتی بعد بازداشت شده بود به جنایت Crime اعتراف کرد و دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به دفاع از خود پرداخت.

شاهین گفت: مواد مخدر زندگی ام را تباه کرد. چند بار پدر و مادرم مرا به کمپ فرستادند اما چون آنجا مسئولان کمپ رفتار بدی با من داشتند فرار Escape کردم. آخرین بار فهمیدم بار دیگر پدر و مادرم با یک کمپ تماس گرفته اند و از مسئولان آنجا خواسته اند تا دنبالم بیایند و مرا با زور با خود ببرند.
وی ادامه داد: ترقه ای را که از شب چهارشنبه سوری سال قبل نگه داشته بودم به همراه یک چاقوی آشپرخانه به دست گرفتم. وقتی امیر وارد خانه شد تا مرا به کمپ ببرد ترقه را مقابل پایش انداختم و ضربه ای به سینه اش زدم.
وی درحالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید من حال طبیعی نداشتم که دست به چنین کاری زدم. حالا شرمنده مادر و دختر خردسال امیر هستم. من او را نمی شناختم و خصومتی با او نداشتم. فقط نمی خواستم بار دیگر به کمپ برگردم.
سپس مادر قربانی اعلام کرد به خاطر نوه ام حاضرم با دریافت دیه از خونخواهی گذشت کنم. در این بین متهم که اشک می ریخت از قضات دادگاه مهلت گرفت تا طی چند روز آینده رضایت اولیای دم را جلب کند.

اولیای دم امیر دیروز در دادگاه اعلام کردند حاضرند با دریافت دیه از قصاص صرف نظر کنند./ رکنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • قیمت شاهین از ۸۰۰ میلیون تومان گذشت
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت