Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جعفرپور، مدیر کل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد مراجعه مالکان خودروهای دوگانه سوز به مراکز معاینه فنی برای اخذ برگه معاینه فنی و کمبود مراکز تست هیدرو استاتیک، به زودی تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به اینکه در تهران فقط یک مرکز معاینه فنی، تست هیدرواستاتیک مخزن CNG را انجام می‌داد و اخیرا هم یک مرکز اضافه شده است، تا پایان هفته نیز تعداد این مراکز 100درصد افزایش می‌یابد و به تعداد 4 مرکز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری در ادامه در خصوص مبالغ تست هیدرواستاتیک این مراکز بیان کرد: نرخ گذاری از سوی سازمان استاندارد انجام و مبالغ متفاوتی از مالکان خودروها اخذ می‌شود، اما نرخ انجام تست هیدرواستاتیک در مراکز معاینه فنی برای سال ۹۷ از سوی سازمان استاندارد مصوب می‌شود و میزان آن از نرخ فعلی کمتر خواهد بود.

جعفر پور در پایان گفت: بالغ بر 500 هزار خودرو دوگانه سوز در شهر تهران داریم که این تعداد خودروهایی که از ابتدای تولید توسط کارخانه و یا در خارج از کارخانه توسط مالک دوگانه سوز شدند را شامل می‌شود.

گفتنی است؛ پیش از این سعید قیصر مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور حداکثر هزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز را ۱۸۱ هزار تومان اعلام کرد.

قیصر گفت: هزینه کلی معاینه فنی در خودروهای یک مخزن نیز ۶۲ هزار تومان برای تست هیدرواستاتیک، ۲۲ هزار تومان هزینه بازدید چشمی، ۲۸ هزار تومان هزینه باز و بسته کردن مخزن است.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور تصریح کرد: همچنین هزینه معاینه فنی در خودروهای دو مخزن نیز ۶۲هزار تومان برای تست هیدرواستاتیک هر مخزن، ۳۵ هزار تومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و ۲۲هزار تومان هزینه بازدید چشمی است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی