Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت :30 هکتارازاراضی شیبدار شهرستان کوهرنگ به زیر کشت گیاه موسیر رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی جادکشاورزی استان ، مهندس خسروی افزود:با توجه به محدويت منابع آبي و همچنين وجود خشكسالي ها و تنش هاي آبي كه به طور خاص در سال هاي گذشته نيز تشديد يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی :براساس اهداف وسیاستهای وزارت جهاد كشاورزي درجهت توسعه كشت گياهان دارويي و باغات ديم در زمين هاي مستثنيات ديم و كم بازده مي باشد.

مدیر جهادکشاورزی  شهرستان کوهرنگ گفت : از اين رو با توجه به شرايط مناسب آب و هوايي و شيب مناسب منطقه 30 هكتار از اراضي مستثنيات شهرستان كوهرنگ زير كشت موسير قرار گرفته و همچنان نيز ادامه دارد و استقبال بسيار بي نظير از اين كشت صورت پذيرفته است.

وی خاطرنشان کرد : در اين راستا مديريت جهاد كشاورزي شهرستان كوهرنگ با همكاري پست بانك جهت ترغيب كشاورزان و بهره برداران بخش كشاورزي اقدام به پرداخت تسهيلات با كارمزد 10% مي نمايد.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی و تشدید آن از روز دوشنبه، بارش باران در اکثر مناطق استان و بارش برف در برخی از نقاط شهرستان کوهرنگ از جمله گردنه چری اتفاق افتاد.

بارش‌های برف و باران، برخی جاده‌های کوهستانی از جمله گردنه‌های شهرستان کوهرنگ را لغزنده کرده است و برای همین تردد از این جاده‌ها نیازمند زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی است.

روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص با اشاره به بارش برف و باران در گردنه چری بیان داشت: تردد در محورهای استان روان و باز است و مشکلی گزارش نشده است.

گفتنی است پیش از این مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی استان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای دوشنبه و سه‌شنبه در اکثر مناطق استان خبر داده بود.

در همین حال، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به بارش برف در گردنه چری و لغزنده بودن جاده؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد