Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نايب رئيس فراکسيون اميد مجلس، منصور غلامي را فردي با کمترين سابقه مديريتي براي وزارتخانه‌اي پرچالش دانست و گفت: دانشجويان، اساتيد و عموم تشکل‌هاي دانشگاهي با غلامي مخالف هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالکريم حسين‌زاده در نشست علني امروز(يکشنبه 7 آبان ماه) در جريان بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري در مخالفت با اين وزير پيشنهادي، با بيان اينکه نمايندگان سوگند ياد کرده‌اند که در راستاي منافع ملي  و نظام، رفتاري عاقلانه داشته باشند، گفت: دو موضوع اساسي در رابطه با مخالفت با منصور غلامي وجود دارد، ابتدا اينکه؛ هنوز زمان زيادي از طرح بخشي از شاخص‌ها درباره شرايط بحراني کشور توسط رئيس مجلس و ساير دوستان نمي‌گذرد لذا بايد براساس اين بحران‌ها، نوعي از انتخاب‌ها اعمال شود که بيشترين تاثير را در تامين منافع ملي و نظام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
نماينده مردم نقده و اشنويه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه آيا انتخاب فردي که کمترين سابقه مديريتي را داشته است آن هم در وزراتخانه‌اي که با بزرگترين چالش‌ها رو به رو است، مي‌تواند تاثير مثبت و به سزايي داشته باشد؟

وي نظر دانشجويان، اساتيد و عموم تشکل‌هاي دانشگاهي را با انتخاب فعلي  براي صدارت بر وزرات علوم مخالف دانست و افزود: آيا به نظر شما براي فردي با سابقه مديرتي محدود، آن هم در راس وزارت علوم، عدم مشروعيت مديريتي پيش نخواهند آمد؟، آيا شخصي که دانشگاهيان و اساتيد برجسته از وي حرف‌شنويي نداشته و در ميان آن‌ها مقبوليت ندارد مي‌تواند موفق ظاهر شود و دانشگاه را به جايگاه واقعي خود برساند؟
حسين‌زاده با طرح اين سوال که جايگاه وزارت علوم امروز در ساختارهاي جهاني کجا است، اضافه کرد: نمايندگان محترم اگر شما در مديريت اجرايي کشور مسئوليت داشتيد آقاي دکتر غلامي را براي چه پستي انتخاب مي‌کرديد؟ برخي از افراد فرمانداران خوبي هستند اما امکان اينکه استاندار بشوند را ندارند لذا بايد در انتخاب‌ها و شرايط فعلي کشور حساس بود.
نايب رئيس فراکسيون اميد مجلس با انتقاد از صحبت دائمي از شرايط بحراني کشور و وضعيت نامطلوب خاورميانه اما کوتاهي و بي‌دقتي در انتخاب‌ها، بيان کرد: متاسفانه افرادي براي مديريت در پست‌هاي مختلف کشور انتخاب مي‌شوند که نمي‌توانند خواسته‌هاي  نظام، کشور و انقلاب را تامين کنند.
وي تاکيد کرد: خدا را شاهد مي‌گيرم مخالفت من از سر دلسوزي براي کشور و دانشگاه و دانشگاهيان است.
عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه شخصي که مديريت دانشگاه همدان را برعهده داشته توان مديريتي قابل توجهي نداشته است، اضافه کرد: مديريت آقاي غلامي در دانشگاه بوعلي همدان، نارضايتي دانشجويان را در پي داشته است لذا اکنون سوال اين است، چنين فردي با قرار گرفتن در جايگاه وزارت خواهد توانست بحران‌هاي متعدد در حوزه دانشگاه را برطرف کند.
نايب رئيس فراکسيون اميد مجلس همچنين در پايان درخواست کرد به‌منظور تامين خواسته‌هاي جامعه مدني و مطالبات به‌حق مردمي که پاي صندوق راي آمده‌اند به وزير پيشنهادي علوم راي موافق داده نشود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست مذکور و دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی، با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفت‌وگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفت‌وگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم