Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:05:19 GMT

غلامی از دانشجویان و اساتید انقلابی حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۳۷۵۲

غلامی از دانشجویان و اساتید انقلابی حمایت می‌کند

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی علوم از دانشجویان و اساتید انقلابی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 آبان) پارلمان و در جریان بررسی رای اعتماد به وزیر علوم در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: آنچه که برای یک مدیر حرف اول را می‌زند نوع نگاه و طرز نگرش وی است؛ اساسا یک فرد بر اساس نوع نگرش خود تصمیم می‌گیرد و جهت‌گیری فرد مهم است که ما را به سمت تمدن اسلامی و یا تمدن غربی هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلساتی که با آقای غلامی داشتیم، اظهارات و سخنان وی نشان داد که او فرزند انقلاب است و ادبیاتش نیز ادبیات انقلابی است.

گودرزی با بیان اینکه اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از آرزوهای نظام جمهوری اسلامی است گفت: یکی از دلایل تهدیدها و تحریمهای دشمن این است که ما هنوز نتوانسته‌ایم پیوند دانشگها و صنعت را برقرار کنیم و دشمن نیز از همین ناحیه ما را تهدید می‌کند.

وی افزود: دانشگاه باید از احساس مسئولیت برخوردار باشد زیرا در این فضا دانشجویان را به فکر و حرکت وادار می‌کند.

نماینده مردم بروجرد اولویت اول کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تفکر انقلاب در هر ورود کرده ما را از وابستگی نجات داده است.

وی اضافه کرد: آقای غلامی شخصی است که نسبت به موضوعات دانشگاه‌ها حساسیت دارد و از دانشجویان انقلابی اساتید و نخبگان حمایت می‌کند، وی مراحل اجرایی رد دانشگاه‌ها را طی کرده و دارای مدیریت بی‌حاشیه و کم حاشیه‌ای است، او در تصمیم‌گیری‌ها انصاف را رعایت می‌کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی علوم فردی است که به مسائل علمی کشور اهمیت دارد و علیرغم مسئولیت‌ها، پژوهش و تحقیق را رها نکرده است.

انتهای پیام/

R1011202/P1011121/S1,15/CT11 موضوعات مرتبط جلسه رای اعتماد

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، امروزدانشجویان کرمانی به همراه اساتید دانشگاه در حمایت از حرکت‌های بیداری و آگاهانه دانشجویان آزاده جهان به ویژه در آمریکا ،بازداشت این دانشجویان را محکوم کردند.

دانشجویان همچنین خواستار آزادی دانشجویان شرکت کننده در تجمع ۳۸ دانشگاه آمریکا شدند.

همچنین دانشجویان ،اساتید و کارکنان دانشگاه‌ باهنر کرمان ضمن محکومیت این اقدام نامه ای خطاب به روسای ۳۸ دانشگاه آمریکا نوشته و قرار است به این دانشگاه ها ارسال شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید