Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:47:32 GMT

۳ شهرداری رزن با سرپرست اداره می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۳۷۵۴

۳ شهرداری رزن با سرپرست اداره می‌شود

فرماندار رزن با بیان اینکه ۳ شهرداری رزن هنوز با سرپرست اداره می‌شود، گفت:بیش از ۳۶۴واحد ساختمان خارج از محدوده در سطح شهرستان رزن در روستاها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رزن فتحعلی حسینی صبح امروز در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرستان از وجود 363واحد خارج از محدوده در سطح شهرستان رزن خبر داد و اظهار داشت:متاسفانه قانونی که برای دورترین نقاط شهرستان اجرا می‌شود با قانونی که در شهر تهران اجرا می‌شود برابر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شورای اسلامی شهرها انتخاب شهردار است که متاسفانه هنوز سه شهر رزن با سرپرست شهرداری اداره می شود و شوراها هرچه سریعتر نسبت به معرفی شهردار اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد:در سه سال گذشته دو هدف اساسی حفظ منابع آب و ایجاد اشتغال در شهرستان رزن در اولویت کار قرار گرفته بود که تا حد زیادی در این هدف موفق بودیم.

وی افزود: در بحث حفظ منابع آب کاهش ذخایر زیر زمینی از 90سانتیمتر به 60سانتی متر رسید و بیش از 93میلیون متر مکعب در مصرف آب در شهرستان رزن صرفه جویی شده است.

وی گفت: در بحث ایجاد اشتغال هم نرخ بیکاری از 12.5درصد در سه سال گذشته به 8.2درصد در سالجاری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در این مراسم مصطفی مددی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان رزن ، علی فتحیان به عنوان نایب رئیس و محمد جمال حجتی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان رزن جهت عضویت در شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد