Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: اجرای طرح ملی شهاب در مدارس فرصت خوبی برای کشف استعداد و تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان است.

کاوه برخورداری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در سال تحصیلی گذشته حدود 580 نفر از مدیران، مدیر، آموزگاران، معاونان و آموزگاران پایه چهارم دبستان در دوره ضمن‌خدمت برنامه ملی شهاب شرکت داشته‌اند و در سال تحصیلی 97-96، این تعداد تقریبا به 229 نفر رسیده است و آموزگاران پایه پنجم نیز به مجریان برنامه ملی شهاب اضافه شده‌اند تا برای شناسایی استعدادهای هشت‌گانه دانش‌آموزان آموزش ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر معلم‌ محور بودن و فراگیر بودن برنامه ملی شهاب تأکید کرد و ادامه داد: برنامه ملی شهاب به طور ویژه بر اصل تفاوت‌های فردی بنا شده و قرار است به همه دانش‌آموزان، فرصت‌های برابر یادگیری را هدیه دهد و فرصت را جایگزین رقابت کند.

برخورداری با بیان اینکه اهداف طرح ملی شهاب با استفاده از تجارت استانی محقق می‌شود، به ضرورت حمایت از فرهنگیان با ارتقای پایه‌های علمی اشاره و اظهار کرد: اجرای هر چه بهتر طرح ملی شهاب مستلزم تکیه بر اصول علمی و استفاده از تجارب فرهنگیان در استان‌های مختلف است.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش‌آموزان ابتدایی ضروری است، تکیه بر اصول علمی و بهره‌مندی از تجارب استانی را یکی از موثرترین راهکارهای کشف استعدادهای برتر دانش‌آموزی در مقاطع مختلف دانست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: هدایت دانش‌آموزان به سمت آینده‌ای روشن از نظری علمی و کاری،‌ از جمله رسالت‌های اخلاقی و حرفه‌ای آموزش و پرورش در دوره‌های مختلف است.

وی اجرای دوره آموزشی طرح ملی شهاب را فرصتی مناسب برای هم‌اندیشی و استفاده از تجربیات همکاران فرهنگی در استان‌های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: همچنین ایجاد زمینه‌ تبیین اصول و ارتقای پایه ‎‎ های علمی و آموزشی فرهنگیان ضروری است.

برخورداری در بخش دیگری از سخنانش از اعزام 352 دانش‌آموز دختر ملایر به مناطق غرب کشور خبر داد و گفت: تاکنون طی دو مرحله دانش‌آموزان دختر هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها در قالب راهیان‌ نور به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند که در ماه‌های آینده نیز این مراحل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است