Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛در حکم بیژن زنگنه به مرضیه شاهدایی آمده است: «با توجه به تجارب و اشراف سرکار عالی بر امور صنعت نفت، بدینوسیله به عنوان قائم مقام وزیر نفت منصوب می شوید.»
مرضیه شاهدایی پیش از این در سمت معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی فعالیت می کرد.
زنگنه پیش از این نیز در راستای برنامه دولت برای جوانگرایی، علیرضا صادق آبادی را به عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی منصوب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادیزاده به عنوان مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین حسن زاده در حکمی دیگر، هادی رضایی را به عنوان مسوول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6093974

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات