Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ در واکنش به نمایش تک نفره «مضمون تسلیم من» به کارگردانی مایکل مور اعلام کرد که این نمایش باید تعطیل شود و این در حالی است که اجرای این اثر به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در واکنش به نمایش تک نفره مایکل مور با عنوان «مضمون تسلیم من» که اثری سیاسی و منتقدانه نسبت به عملکرد و تصمیم گیری های ترامپ بود، در توییتر خود مطلبی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در توییتر خود چنین نوشته است: «با وجود اینکه این نمایش به طور کلی درباره ریاست جمهوری نیست اما من این اثر درهم و برهم مایکل مور را یک بمب واقعی می دانم که باید تعطیل شود.»

این در حالی است که نمایش «مضمون تسلیم من» به کارگردانی مایکل مور در ۲۲ ماه اکتبر (۳۰ مهر) در تئاتر برادوی به اجرای خود پایان داده است و بیان عبارت «باید تعطیل شود» معنایی ندارد.

مایکل مور اعلام کرده است که از تابستان سال آینده تور اجرای نمایش «مضمون تسلیم من» در خیابان های آمریکا را آغاز خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت عصر قزوین تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تمامی مدارس شهر قزوین در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و مراکز پیش دبستانی به منظور حضور دانش آموزان و اولیا در مراسم سنتی پنجاه بدر و جلوگیری از ترافیک شهری در نوبت عصر روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه، تعطیل است.

همچنین حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

گفتنی است پنجاه بدر آئین سنتی و قدیمی مخصوص مردم شهر قزوین است که به پاس بارش‌های بهاری، پنجاهمین روز سال یا فصل بهار را در طبیعت سپری می‌کنند. برای همین در پنجاهمین روز بهار به باغستان قزوین می‌روند.

کد خبر 6100199

دیگر خبرها

  • دور دنیا با اکونومیست/ نمایش لباس‌های 4 قرن با انواع فناوری‌ها در متروپولیتن نیویورک
  • اجرای نمایش فراتر از صداقت در شهرکرد
  • برف نیمه اردیبهشت مدارس این شهر را تعطیل کرد/ عکس‌
  • اجرای ۴ نمایش جدید در تماشخانه ایرانشهر
  • مدارس نوبت عصر این شهر تعطیل شد
  • مدارس نوبت عصر قزوین تعطیل شد
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • «مدرسه در دست بچه‌ها» اثری خودانگیخته است
  • ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟