Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز گذشته / شنبه / سرعت وزش باد در پیرانشهر به بیش از 55 کیلومتر بر ساعت و در ارومیه به 35 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه شماره 51 جمعه پنج آبان ماه، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی از بعد از ظهر امروز /یکشنبه/ و به ویژه طی روز دوشنبه/ فردا/ در آذربایجان غربی، وزش باد شدید تا سرعت 80 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هوای آذربایجان غربی نیز امروز سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می یابد و از آخر وقت امروز /یکشنبه/ شمال استان شاهد بارش هایی است که به صورت پراکنده این بارش ها در مرکز نیز مشاهده می شود.
صابری گفت: بامداد امروز در ارومیه، ماکو و چالدران بارش باران گزارش شد که تا روز دوشنبه بارش های پراکنده و وزش باد تداوم خواهد داشت.
وی با اشاره به وضعیت دمای هوای استان در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: شهرستان میاندوآب و مهاباد با دمای 24 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شهرستان چالدران با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر مساعدترین شهر استان در مدت زمان یاد شده بود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، چالدران و ماکو در بامداد شنبه شاهد بارش باران بود.
این استان در طول هفته جاری نیز به طور متناوب شاهد بارندگی هایی خواهد بود که به صورت پراکنده در مرکز و شمال استان رخ خواهد داد.
این بارش ها به صورت رگباری و پراکنده خواهد بود.
7125/3072
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سامانه بارشی اخیر که از اواخر چهارشنبه وارد فارس شد، بیشتر مناطق استان را تا امروز بهره‌مند از رحمت الهی کرد.
در این سامانه تا عصر امروز، شهرستان فیروز آباد با ۱۰۴ میلی متر رکورد دار بود و نور آباد ممسنی هم با ۹۲ میلی متر مکان دوم را به خود اختصاص داد در میمند هم ۸۳، قیروکارزین ۶۹، جهرم ۶۳ خنج و کازرون ۵۹، کوار ۴۷، زرین دشت ۴۶، اردکان ۴۰، فسا و داراب ۳۸ و رستم ۳۶ میلی متر باران بارید.
میزان بارش در شیراز هم ۲۵ میلی متر اعلام شده است و جمع بارندگی سال زراعی جاری در این کلانشهر به ۲۵۰ میلی متر رسید.

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • آسمان کشور روز یکشنبه آرام می‌ شود
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟