Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرحله شهرستانی مسابقات جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس به همت مرکز فرهنگی دیجیتال کهکشان شاهرود اجرا می‌شود.
علی نوروزی مسئول برگزاری این مسابقات در شاهرود با بیان اینکه مهلت ثبت نام این مسابقات تا ۱۰ آبان ماه می‌باشد گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به مرکز فرهنگی دیجیتال کهکشان شاهرود (گیم نت و کافی نت کهکشان) خیابان ۲۲ بهمن روبرو اداره برق شاهرود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات در مرحله شهرستانی ۱۲ الی ۱۷ آبان ماه در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار و مقدماتی ۲۱ الی ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار می‌گردد و مرحله‌هایی آن در هفته اول آذرماه اجرا می‌شود.
مسئول برگزاری مسابقه شهرستان شاهرود با اشاره به حامیان این مسابقات در شهرستان گفت: کانون جوانان بسیج، قرارگاه فرهنگی خادم المهدی، کانون بسیج رسانه شهرستان، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، کانون بسیج ورزشکاران، حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و پایگاه بسیج امام جواد (ع)، دفتر صداوسیما شاهرود، اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان و اتحادیه صنف خدمات رایانه شاهرود و مرکز رایانه‌ای مثلث از حامیان این مسابقات هستند.
وی با دعوت از علاقمندان برای شرکت در این برنامه گفت: این مسابقات در چند رشته مثل فوتبال ۲۰۱۸ اجرا و برادران به خصوص قشر نوجوان و جوان می‌تواند در این مسابقات شرکت کنند و تماشای این مسابقات برای عموم آزاد است.
نوروزی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات جام شهدای مدافع حرم بازی‌های رایانه‌ای در آذرماه نیز گفت: به همت سپاه شاهرود از ۵ تا ۱۲ آذر ماه مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با نام جام شهدای مدافع حرم نیز با حضور بسیجیان اجرا خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس