Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: این مرکز در ایام الله دهه مبارک فجر همراه با مراکز فرهنگی 9 استان دیگر با حضور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح کشور، افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در مصاحبه با یزدرسا از افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد رجبی گفت: این مرکز ان‌شاءالله در ایام الله دهه مبارک فجر همراه با مراکز فرهنگی 9 استان دیگر با حضور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح کشور، بصورت ویدئو کنفرانس، افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرکز فرهنگی دارای مساحت 20هزار متری است که تجهیزات و ادوات نظامی سبک و سنگین را در معرض تماشای عموم مردم قرار خواهد داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، بیان داشت: این مجموعه دارای 4 گالری است. گالری «توحید» که به توکل کردن رزمندگان اسلام به خدای متعال و ائمه اطهار اشاره دارد، گالری دوم «ولایت» نام دارد که نقش رهبری و بزرگان کشور را در دفاع مقدس نمایان می‌کند، گالری سوم که «مجاهدت» نام دارد نقش و توان تیپ الغدیر و سایر یگان‌ها و سازمان‌ها در دفاع مقدس و همچنین توان دشمن را در زمینه های مالی و نظامی به نمایش می‌گذارد و گالری آخر که متغییر است و موضوعات آن بصورت مناسبتی تغییر خواهد پذیرفت.

رجبی افزود: محوطه این مرکز از آثار هنری بر روی دیوارها، ماکت، مجسمه و تندیس 8 سردار دفاع مقدس تیپ  الغدیر استان یزد تزئین شده است.

وی در پایان عنوان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد جنب پارک آزادگان منطقه صفائیه یزد واقع شده و آغاز ساخت این پروژه از سال1386 انجام شده که 11 میلیارد تومان هزینه به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود