Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@22:07:50 GMT

اپليکيشن مکان نمايي Swarm فيلتر شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۸۹۶۳

اپليکيشن مکان نمايي Swarm فيلتر شد

خبرگزاري آريا - به گزارش جمعي از کاربران در شبکه هاي اجتماعي، اپليکيشن Swarm از ساعاتي پيش در ايران فيلتر و دسترسي بدون ابزار تغيير دهنده آي پي به آن غير ممکن شده است.
سوارم که توسط کمپاني مشهور فوراسکوئر توسعه داده شده يک شبکه اجتماعي مکان نمايي است که کاربران در آن مي توانند موقعيت جغرافيايي خود را با دوستان و آشنايان به اشتراک گذاشته و تجربيات خود از بازديد نقاط مختلف را به گوش ديگر اعضا برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر آخرين آمار منتشر شده، در حال حاضر بيش از 60 ميليون کاربر از سراسر دنيا داراي حساب کاربري در فوراسکوئر هستند که در ميان آن ها کاربران ايراني هم مشاهده مي شوند.
در حال حاضر بيش از 60 ميليون کاربر از سراسر دنيا داراي حساب کاربري در فوراسکوئر هستند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور عصر چهارشنبه در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری گفت: در طول یک دهه گذشته موضوع شبکه ملی اطلاعات که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بوده در اولویت نبوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات تا آغاز دولت سیزدهم و در یک دهه گذشته ۲۰ درصد پیشرفت داشته افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم اقدامات در این زمینه به حدود ۶۰ درصد رسیده است.

زارعی پور گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر روی افزایش کیفیت و بومی سازی تجهیزات است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت شبکه‌های اجتماعی بومی گفت: به عنوان نمونه پیام رسان ایتا در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۲ و نیم میلیون کاربر داشته اما امروز ۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و ترافیک آن رشد ۲۰ برابری داشته است.

وی افزود: نیاز اصلی کشور به اینترنت آمریکایی را جدا کردیم تا در صورت بروز مشکلات در کسب و کار مردم خللی ایجاد نشود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حوزه فیبر نوری پیشرفت ۷۰ درصدی داشته ایم افزود: در حوزه فضایی نیز در طی دهه گذشته پیگیری‌ها مطلوب نبوده اما از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۱۲ پرتاب صورت گرفته که این آمار برابر ۱۲ سال قبل است.

کد خبر 6100999

دیگر خبرها

  • پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد رسید
  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • کیش دستوری به پیامک بانکی