Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@02:46:44 GMT

کاوه رضایی همه را شگفت زده کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۹۵۷۱

کاوه رضایی همه را شگفت زده کرد

به گزارش ایلنا، شارلروا، پدیده این فصل ژوپیلرلیگ بلژیک در حالی موفق شده در جمع بالانشینان جدول قرار بگیرد که خرید جدیدشان از ایران نقش مهمی در این موفقیت داشته است. شارلروا در حالی با بضاعت مالی پایین‌تر از دیگر بالانشینان توانسته این فصل از رقابت‌های ژوپیلرلیگ را با نتایجی فوق‌العاده شروع کند که با گذشت 13 هفته از بازی‌ها موفق شده رده دوم خود در جدول این رقابت‌ها را حفظ و با انگیزه بالا چشم به ادامه شگفتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت Sprza در گزارشی تحلیلی به بررسی دلایل موفقیت شارلروا در این فصل پرداخت که در بخشی از این گزارش عملکرد کاوه رضایی مهاجم ملی‌پوش ایرانی به‌عنوان یکی از دلایل اصلی مورد توجه قرار گرفت. جایی که ستاره ایرانی با پیراهن شماره 9 با ثبت چهار گل و سه پاس گل نمره بالایی را به دست آورده است.

نکته جالب اینکه سایت بلژیکی در گفت‌وگویی با فلیس ماتزو سرمربی شارلروا از قول این مربی نوشت: کاوه رضایی در نخستین تجربه حضور در فوتبال اروپا همه طرفدارانش را شگفت زده کرد، چون کمتر کسی تصور می‌کرد این مهاجم 25 ساله با این سرعت بتواند خودش را با فوتبال متفاوت اروپا و بلژیک وفق بدهد اما کاوه توانایی‌هایی دارد که شک ندارم با برطرف کردن برخی از ضعف‌ها می‌تواند او را به ستاره ایران در جام جهانی روسیه 2018 تبدیل کند.

ماتزو همچنین پیرامون درخشش زوج خط حمله شارلروا گفت: خوشحالم که می‌توانم با افتخار بگویم یکی از بهترین و ویرانگرترین زوج‌های تهاجمی این فصل بلژیک را در اختیار دارم. کاوه رضایی هر دو گل را برای ما ساخت، در حالی که اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست نامش در میان گلزن‌ها نیز ثبت شود، ضمن اینکه بوناونتو نیز توانست هر دو گل را به تور دروازه حریف بچسباند. این زوج در بازی قبلی برابر اوستنده هم فوق‌العاده بازی کرده بودند و حالا می‌توانم با جرات آنها را ویرانگرترین زوج در این فصل از رقابت‌ها بنامم.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در زمان خروج از ورزشگاه هافبک آبی پوشان را تهدید کرد.

به گزارش فارس، پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت  مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت ۲ تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

????حمله عجیب حامدی‌فر به بازیکن مصدوم ذوب‌آهن! (فیلم)???? کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد