Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کنفدراسيون فوتبال آسيا در سال 2016 تصميم گرفت تا پاداش تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها و پاداش تيم‌هاي قهرمان و نايب قهرمان را نسبت به دوره‌هاي گذشته افزايش دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايسنا، افزايش قابل توجهي که نصيب تيم‌هاي ايراني نيز مي‌شود. کنفدراسيون فوتبال آسيا براي هر برد در مرحله گروهي 50 هزار دلار و تساوي 10 هزار دلار پرداخت مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اين ترتيب تيم‌هاي پرسپوليس، استقلال خوزستان، استقلال تهران و ذوب آهن هر کدام پاداش‌هاي جداگانه‌اي دريافت کرده‌اند. هم‌چنين کنفدراسيون فوتبال آسيا مبلغ 30 هزار دلار نيز براي هزينه‌هاي رفت و آمد در اختيار تيم‌ها قرار مي‌دهد.
پاداش تيم‌هاي ايراني در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا
استقلال تهران
3 برد- دو تساوي و يک باخت (170 هزار دلار) + (30 هزار دلار ) = 200 هزار دلار
استقلال خوزستان
2 برد- 3 مساوي و يک باخت (130 هزار دلار) + (30 هزار دلار) = 160 هزار دلار
پرسپوليس
2 برد- 3 مساوي و يک باخت (130 هزار دلار)+ (30 هزار دلار) = 160 هزار دلار
ذوب آهن
2 برد- يک مساوي و 3 باخت (110 هزار دلار) + (30 هزار دلار) = 140 هزار دلار
در اين بين تيم‌هاي استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپوليس توانستند جواز حضور در مرحله حذفي را به دست آورند و هر کدام 80 هزار دلار به دست آوردند و 30 هزار دلار نيز براي هزينه رفت و آمد تيم‌ها در اين مرحله نيز به حساب آنها واريز شد.
استقلال تهران: 200 هزار دلار (مرحله گروهي) + 110 هزار دلار (مرحله حذفي) = 310 هزار دلار
استقلال خوزستان: 160 هزار دلار + 110 هزار دلار = 270 هزار دلار
پرسپوليس: 160 هزار دلار + 110 هزار دلار = 270 هزار دلار
در اين مرحله دو تيم استقلالي از ليگ قهرمانان حذف شدند و پرسپوليس براي صعود به جمع 8 تيم برتر آسيا مبلغ 120 هزار دلار به دست آورد و 30 هزار دلار هم براي هزينه رفت و آمد دريافت کرد.
مجموع مبلغ دريافتي تيم‌هاي ايراني از ليگ 2017 آسيا
استقلال تهران: 310 هزار دلار
استقلال خوزستان: 270 هزار دلار
در اين مرحله پرسپوليس توانست الاهلي عربستان را شکست دهد و به نيمه نهايي راه يابد و مبلغ 200 هزار دلار به دست آورد و 30 هزار دلار هم براي هزينه دريافت کرد. با اين حساب مجموع دريافتي تيم پرسپوليس از حضور در ليگ قهرمانان آسيا اين طور محاسبه مي‌شود:
پرسپوليس: 420 هزار دلار + 230 هزار دلار = 650 هزار دلار (حدود سه ميليارد تومان)
البته اين پاداش‌ها جز مبالغ دريافتي تيم‌ها از بليت فروشي‌ و حق پخش و تبليغات دور زمين است که اگر اين مبالغ نيز به اين دريافت‌ها افزوده شود، مشکلات مالي کنوني پرسپوليس براي عدم حذف از ليگ آسيا با يک مديريت صحيح کاملا برطرف خواهد شد. کمک هواداران خارجي نيز در اين دوره از رقابت‌هاي ليگ آسيا به پرسپوليس کم نبوده است، نمونه آن کمک چند ده ميليوني در اردوي امارات پرسپوليس است. تيم قهرمان ليگ قهرمانان آسيا 3 ميليون دلار و تيم نايب قهرمان 1.5 ميليون دلار به دست خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا در فصل 24-2023 به خط پایان رسیده و تنها بازی‌های فینال دو تورنمنت قاره کهن باقی مانده است. تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و تیم‌های الاحد لبنان و سنترال کوست مراینرز استرالیا راهی فینال AFC CUP شدند.

بیشتر بخوانید: منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

سایت «فوتی رنکینگز» نوشت؛ با توجه به اینکه به پایان رقابت‌های باشگاهی آسیا نزدیک شده‌ایم، دیگر هیچ تغییری در جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا به وجود نمی‌آید. ژاپن به لطف نتایج یوکوهاما مارینوس، بالاتر از کره جنوبی در جایگاه نخست رده‌بندی شرق آسیا قرار گرفته و سه سهمیه مستقیم در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

طبق اعلام این سایت، عربستان و ژاپن سه سهمیه در فصل 26-2025 لیگ نخبگان آسیا (سطح اول رقابت‌های باشگاهی آسیا) به دست آوردند. کره جنوبی، امارات، قطر و چین نیز دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا کسب خواهند کرد.

ایران و تایلند نیز هر کدام یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان خواهند داشت. همچنین یک نماینده از هر کدام از کشورهای ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی قاره آسیا شرکت می‌کنند

در سطح دوم مسابقات باشگاهی آسیا (لیگ قهرمانان آسیای 2) نیز 12 کشور سهمیه مستقیم به دست آورده‌اند. ایران در کنار ژاپن، عربستان، کره جنوبی، امارات، قطر، چین، تایلند، ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی یک سهمیه مستقیم در این رقابت‌ها خواهد داشت.

پیش‌تر مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال (بر مبنای تخصیص 1+2 سهمیه لیگ نخبگان و یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیای 2) گفته بود قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به‌عنوان سهمیه‌های مستقیم و قهرمان جام حذفی، به‌عنوان سهمیه پلی‌آف برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا معرفی می‌شوند. تیم سوم لیگ نیز در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است.

در صورت تأیید رسمی گزارش «فوتی رنکینگز» درباره سهمیه‌های ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا، می‌توان گفت قهرمان لیگ برتر در مرحله گروهی و نایب قهرمان لیگ در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به میدان می‌رود. همچنین قهرمان جام حذفی نیز مجوز شرکت در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228495 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا