Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در دیدار رئیس هیأت حمایت از صنایع کشور، ضمن بررسی موضوع واگذاری کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز به این هیأت، بر آغاز به کار مدیریت این کارخانه توسط هیأت اجرایی تأکید کرد.

 

وی با اشاره به تعطیلی یک و نیم ساله کارخانه بلبرینگ‌سازی و بیکاری کارگران این کارخانه، گفت: در این مدت علی‌رغم عدم استفاده بسیاری از کارگران از مزایای بیمه بیکاری، به دلیل عدم احتساب این بیمه به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور، حقوق کارگران توسط دولت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار آذربایجان شرقی از اعضای هیات اجرایی این کارخانه خواست که برای مدیریت بهینه این کارخانه و جلوگیری از زیان‌دهی آن، برنامه های عملیاتی ارائه دهند.

 

وی، تحویل کارخانه بلبرینگ سازی به هیات حمایت از صنایع کشور را اتفاقی مبارک در حوزه تولید و صنعت استان قلمداد کرد و ادامه داد: خوشبختانه این رویداد، مسیر خوبی را طی کرده است و نقطه عطفی در تاریخ تبریز محسوب می شود.

 

لزوم استفاده از مشاوران متخصص و ارائه برنامه های راهبردی و همچنین کمک فکری کارآفرینان به هیأت اجرایی کارخانه بلبرینگ سازی از دیگر مواردی بود که خدابخش در این دیدار بر آن‌ها تاکید کرد.

 

در این نشست، صمد حسن زاده، عبدالرحمن ارشدی، حسین نجاتی و میراحد حسینی به عنوان اعضای هیأت اجرایی کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز معرفی شدند.

 

همچنین اعضای هیأت حمایت از صنایع کشور با حضور در کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز، مدیریت این کارخانه را رسماً بر عهده گرفته و اعضای هیأت اجرایی را معرفی کردند.

 

تفاهم‌نامه واگذاری این کارخانه نیز با حضور اعضای هیأت حمایت از صنایع و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در محل استانداری به امضا رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری مهر، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

براساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

وزارت آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رئیس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان (نایب رئیس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

کد خبر 6094463

دیگر خبرها

  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس