Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان یکصد و بیستمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره اینکه مهدی طارمی قراردادی بسته که مشخص شده این قرارداد صوری بوده است و حالا با توجه به دولتی بودن پرسپولیس، با توجه به ضرر و زیانی که به این باشگاه وارد شده، آیا دادسرا یا سازمان بازرسی به این موضوع ورود می‌کند؟گفت: موردی که می‌گویید را خبر ندارم، اما اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی برداشت شده باشد، جنبه اختلاس پیدا می‌کند؛ بدیهی است که سازمان بازرسی و مدعی العموم ورود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

602

باشگاه پرسپولیس ایران طارمی فوتبال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس درحالی موفق شد در یک بازی سخت نساجی را شکست دهد که بیشتر از ۴۰ دقیقه را ۱۰ نفره بازی کرد. سروش رفیعی در همان اوایل نیمه دوم اخراج شد تا پرسپولیس تحت فشار قرار گیرد. پرسپولیس برای سومین هفته متوالی محروم خواهد داشت و شماره ۷ تاثیرگذار این تیم برای بازی مقابل هوادار در اختیار کادرفنی نخواهد بود. طی هفته‌های اخیر بازیکنان زیادی از پرسپولیس به دلیل محرومیت نتوانستند این تیم را همراهی کنند و ستاره‌های این تیم خیلی راحت در بازی‌های اخیر کارت گرفتند.

این درحالی است که فصل قبل و در همین مقطع تعداد زیادی از ستاره‌های پرسپولیس ۳ کارته بودند و در معرض محرومیت قرار داشتند. با این حال به خوبی این نفرات توانستند این موضوع را مدیریت کنند و حتی یک بازیکن از پرسپولیس در بازی‌های حساس پایانی در سال قبل با محرومیت مواجه نشد. به نظر می‌رسد همین موضوع یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های پرسپولیس در این فصل با سال قبل بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد