Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@19:20:04 GMT

بازگشت دو بازیکن پرسپولیس به پست های غیرتخصصی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۲۱۰۶

بازگشت دو بازیکن پرسپولیس به پست های غیرتخصصی

خط دفاعی پرسپولیس در دربی 85 عملکرد خوبی داشت اما دو مهره اصلی این خط در آخرین تمرین این تیم دچار مصدومیت شده اند و اگر این دو به بازی با سایپا نرسند برانکو مجبور است باز هم ترکیبی عجیب را در خط دفاعی به کار بگیرد.

علامت سوال های خط دفاع

اگر شجاع خلیل زاده و محمد انصاری به بازی حساس برابر سایپا نرسند آن وقت معلوم نیست برانکو چه طرحی را برای چیدمان خط دفاعی اش در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که پرسپولیس در فصل قبل نیز بازی های زیادی را بدون یاران اصلی خط دفاعی اش انجام داد و بازیکنانی مثل حسین ماهینی و محسن ربیع خواه در پست های مختلف خط دفاعی به میدان رفتند.

کدام ترکیب؟

نبود شجاع خلیل زاده و محمد انصاری دو پست کلیدی خط دفاع پرسپولیس را خالی می کند. برانکو برای قلب خط دفاعی اش با نبود این دو بازیکن هیچ مهره متخصصی روی نیمکت ندارد. او در بازی های اخیر حسین ماهینی را در دفاع وسط به بازی گرفته اما واقعیت این است که در بازی هایی که ماهینی دفاع وسط یا هافبک دفاعی بازی کرده پرسپولیس معمولا نتایج خوبی نگرفته است مثل بازی رفت پرسپولیس برابر الهلال که با نتیجه 4 بر صفر به نفع حریف عربستانی به پایان رسید. اما اگر ماهینی به دفاع وسط منتقل شود آن وقت شایان مصلح به دفاع چپ می رود و صادق محرمی در سمت خط راست دفاع به ترکیب بازخواهد گشت. 

بازگشت ربیع خواه به دفاع

اما برانکو می تواند در این بازی ریسک قدیمی که نتایج خیلی خوبی هم برای تیمش نداشته را انجام ندهد و یک ترکیب تازه را به کار بگیرد. محسن ربیع خواه که در بازی های اخیر تیمش در پست هافبک دفاعی بازی می کند می تواند برای بازی در دو پست به خط دفاعی بیاید. او می تواند به عنوان دفاع وسط در کنار سیدجلال حسینی بازی کند آن وقت ماهینی در دفاع چپ و محرمی در دفاع راست گزینه های برانکو خواهند بود. اما ربیع خواه در دفاع چپ هم بازی کرده و در فصل قبل که پرسپولیس قهرمان شد یکی از عناصر اصلی سازمان دفاعی در سمت چپ بود. اگر ربیع خواه در دفاع چپ بازی کند آن وقت چاره ای جز این وجود ندارد که ماهینی به دفاع وسط منتقل شود. البته برانکو شایان مصلح را هم برای بازی در دفاع چپ دارد و در این صورت ماهینی و ربیع خواه گزینه های بازی در دفاع وسط خواهند بود. در این صورت حتی ربیع خواه می تواند در دفاع وسط و ماهینی در دفاع راست بازی کنند و آن وقت مصلح مدافع چپ پرسپولیس خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سعید صادقی از بیماری

به گزارش ورزش سه سعید صادقی وینگر مازندرانی پرسپولیس به خاطر بیماری بازی اراک را از دست داد. 

سعید صادقی که دچار سرماخوردگی شده بود قبل از سفر به اراک تمرین نکرد و با تیمش به این سفر نرفت تا جزو غایبان پرسپولیس در بازی جام حذفی باشد. 

صادقی اما بعد از دو روز استراحت امروز در تمرین سرخ ها آفتابی شد تا برای بازی با سپاهان در دسترس باشد. 

شاید اگر صادقی به بازی اراک می رسید می توانست در نیمه دوم وارد میدان شده و در حفظ توپ یا پیش بردن توپ در زمین حریف وقتی سرخ ها دو بار از حریف شان جلو بودند کمک  کند. 
 
صادقی همچنین می توانست جزو پنالتی زن های تیمش در ضربات پنالتی پایان مسابقه باشد و در آن بخش هم باعث پیروزی پرسپولیس شود اما با این بیماری از بازی تعیین کننده اراک دور ماند. 

حالا او باید برای بازی مقابل سپاهان در دسترس باشد تا در صورت نیاز برای پیش بردن برنامه های اوسمار به او و تیمش کمک کند.

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم