Web Analytics Made Easy - Statcounter

عشوری در خصوص وضعیتش پس از مصدومیت و دیدار پرگل تیمش در جام حذفی با فجر سپاسی گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سینا عشوری هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید از هواداران می‌خواهم مثل همیشه که ما را تنها نگذاشتند در دیدار با ذوب آهن هم به ورزشگاه بیایند و از تراکتورسازی حمایت کنند.

سینا عشوری در مورد پیروزی پر گل تراکتورسازی مقابل فجر سپاسی، گفت:

به بازیکنان فجرسپاسی خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تلاش زیادی کردند و در طول بازی خیلی خوب جنگیدند. می‌دانستم بازی سختی داریم اما پیش بینی این بازی درگیرانه و تا این اندازه سخت را نداشتیم. خدا را شکر برنده شدیم و به مرحله بعد رفتیم. بزرگترین حسن تیم ما این است که چه در شهر خودمان و چه در شهرهای دیگر مورد حمایت هواداران قرار داشتیم. تراکتورسازی با حمایت هواداران به اینجا رسیده است و باید دست تک به تک هواداران را بوسید.

وی در مورد اینکه جام حذفی مسیر خوبی برای تراکتورسازی جهت کسب سهمیه است، عنوان کرد:

جام حذفی ساده‌ترین راه برای رسیدن به آسیا است. در جام حذفی باید خیلی باهوش بود. جام قهرمانی الکی به کسی نمی‌رسد، هر بازی دشواری زیادی دارد. باید ۹۰ دقیقه تمرکز داشت، چرا که کوچکترین اشتباه باعث می‌شود سخت جریمه شوید. خدا را شکر که تا به اینجا توانستیم به جمع ۸ تیم برتر راه یابیم.

عشوری هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که مقابل فجر سپاسی بازی کرد و آیا دیگر مشکلی ندارد خاطرنشان کرد:

شرایط سختی داشتم و خیلی زیر فشار بودم. با تمام سختی‌ها مردم از من حمایت کردند. در بازی اول مقابل استقلال خوزستان در اهواز به میدان رفتم که کمی عجله کردم. در آن بازی نباید به میدان می‌رفتم اما خودم به کادرفنی گفتم شرایطم خوب است. این اشتباهی بود که خودم کردم. از یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی و دکتر صادقی تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند و برای باز یافتن سلامتی به من کمک کردند. امیدوارم در مسابقات بتوانم زحمات آنها را جبران کنم.

عشوری در مورد رویارویی با ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر، عنوان کرد:

ذوب آهن همیشه تیم خوب و قابل احترامی بوده است. سال‌ها در ذوب آهن بودم و الان هم برادرم عضو باشگاه ذوب آهن است. آنها تیم خوب و منسجمی هستند که از بازیکنان خوبی بهره می‌برند. به اصفهان می‌رویم تا اشتباه نکنیم. کوچکترین اشتباه کارمان را سخت می‌کند. برای کسب سه امتیاز به اصفهان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. ذوب آهن تیم خوب،‌ دوست داشتنی و قابل احترامی است و می‌دانیم کارمان چقدر سخت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رویارویی با امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل قبل تراکتورسازی حواشی در این مسابقه به همراه ندارد، گفت:

حاشیه‌ای نیست. مشکلی با قلعه‌نویی نداشتیم. او برای من و برای کل تیم زحمت کشید. قبل از بازی همه بازیکنان سمت او می روند و از قلعه‌نویی تشکر می‌کنیم. برای ما این مهم است که در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم.

عشوری در پایان عنوان کرد:‌

از هواداران می‌خواهم روز سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند و از تیم ما حمایت کنند. شاید این سخت ترین بازی ما در لیگ امسال باشد. از هواداران می‌خواهم مثل همیشه که ما را تنها نگذاشتند در این بازی هم به ورزشگاه بیایند و از تراکتورسازی حمایت کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس

مهاجم اروگوئه‌ای روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند و به نظر حمایت هواداران لیورپول هم تأثیری روی روحیات او ندارد.

طرفداری | داروین نونیز صفحه معروف هواداری لیورپول که اقدام به حمایت از او کرده بود را بلاک کرد!

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

اما به نظر می‌رسد انتقادها بیش از آن‌چه تصور می‌شد، داروین نونیز را کلافه و عصبی کرده‌ و او حتی از دست حامیانش هم عاصی است! ماجرا از این قرار بود که یکی صفحات معروف هواداری لیورپول به نام Watch LFC، با انتشار توییتی در X در حمایت از نونیز نوشت:

از بازیکنانمان حمایت کنیم. خیلی ساده‌است، هم در لحظات خوب و خصوصاً هم در لحظات بد. ما دوستت داریم داروین نونیز و هواداران واقعی همیشه از تو حمایت خواهند کرد.

اما در کمال تعجب، داروین نونیز این صفحه هواداری که خلاف اکثر کاربران به حمایت از او پرداخته بود را بلاک کرد و حسابی سروصدای هواداران لیورپول، از جمله خود LFC Watch را هم در آورد. LFC Watch در کمال تعجب و در واکنش به اقدام مهاجم اروگوئه‌ای نوشت:

چه خبرته، این کارا چیه؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس