Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@23:34:23 GMT

انهدام باند سرقت از شهرک صنعتی آمل

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۳۲۸۶

انهدام باند سرقت از شهرک صنعتی آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت از شهرک صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  سرهنگ "ولی الله گنجیان مقدم" در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از شهرک صنعتی آمل، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های سرقت و با پی جویی های فنی و پلیسی، سارقان که باتشکیل باندی اقدام به این سرقت های می کردند شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی آمل اضافه کرد: ماموران با پیگیری های همه جانبه و هماهنگی قضایی، 3 نفر از اعضای این باند سرقت به نام های "م-ک"،"ا- م" ، "ح- ح" "م-ع" را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ گنجیان مقدم، همچنین از دستگیری سارق منزل با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد وگفت، در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی یادآورشد، پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارقی حرفه ای به نام "ت_ن " شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس