Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم،سردار امیر حسین یاوری ، با اشاره به موضوع چاقی ماموران پلیس و دلایل آن اظهار کرد: باید بپذیریم که جامعه ما جامعه‌ای روبه چاقی است و ماموران پلیس هم بخشی از این جامعه بوده و از این جامعه منفک نیستند.

در این زمینه بیشتر بخوانید: ماموران پلیس اضافه وزن دارند

معاون تربیت و آموزش ناجا ادامه داد: برخلاف تصور عمومی، شخصا معتقدم لاغر شدن و کاهش وزن، ارتباط چندانی به حرکات ورزشی ندارد و تناسب اندام بیش از هر چیز به آرامش فکری مرتبط است و طبعاً مامورانی که تمام وقت می‌دوند و در ماموریت هستند، فرصتی برای تمدد اعصاب و تمرکز برای تناسب اندام خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت لباس ماموران در تناسب اندام‌شان گفت: از طرف دیگر نوع لباس ماموران، ارتباط زیادی با موضوع چاقی دارد؛ به هر حال لباس‌های گشاد نمی‌تواند چاقی بدن و عدم تناسب را نشان دهد در حالیکه لباس‌های جذب باعث می‌شود فرد متوجه عدم تناسب اندام خود شود و بر روی متناسب سازی اندام خود تمرکز کند.

در این رابطه بخوانید: ماموران پلیس تا پایان سال لباس عوض می‌کنند

یاوری با بیان اینکه خستگی کار بیش از هر چیز بر روی چاقی تاثیر می‌گذارد، افزود: اگر بتوانیم اضافه کاری مناسب و زمان محدودی برای کار ماموران پلیس همچون تمام پلیس‌های دنیا در نظر بگیریم می‌توانیم بر کاهش وزن و تناسب اندام ماموران پلیس تمرکز بیشتری داشته باشیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا با تاکید بر اینکه در هنگام جذب ماموران بر اساس چارت موجود، تناسب اندام رعایت می‌شود، گفت: علی رغم اینکه ماموران پلیس در زمان جذب، تناسب اندام دارند ولی زمانی که وارد کار می‌شوند به دلیل فشارهای موجود برخی از آن‌ها دچار اضافه وزن می‌شوند؛ شما نگاه کنید یک مامور راهور باید ساعت 4 صبح بیدار شود، ساعت 6 کار را تحویل بگیرد ولی زمان پایان کار مشخصی ندارد؛ از طرفی ماموریت‌های پیاپی همچون طرح نوروزی، پس از آن طرح تابستانه، بعد از آن طرح آغاز مدارس و بعد هم اربعین و الی آخر، زمانی برای استراحت و تمرکز ماموران باقی نمی‌گذارد.، پلیس در سال‌های اخیر بر روی کاهش اضافه وزن ماموران متمرکز شده و با الزامی کردن ورزش روزانه و اقدامات سختگیرانه از جمله اضافه کردن شرط تناسب اندام برای ارتقاء درجه، برای رسیدن به تناسب اندام ماموران تلاش کرده است و این در حالی است که به گفته معاون نیروی انسانی سابق ناجا برنامه‌ریزی‌ها به نحوی چیده شده که در 5 سال آینده (سال 99) میانگین وزنی نیروی انتظامی، به میانگین وزنی استاندارد و مطلوب برسد. البته سردار احمدی مقدم فرمانده وقت نیروی انتظامی از کاهش پنج کیلوگرمی وزن نیروهای رزمی پلیس و کاهش میانگین سه کیلوگرمی در میان نیروهای ستادی در دو سال پیش از آن خبر داده بود.

۷۰۵

سردار امیر حسین یاوری چاقی پلیس کاهش وزن ماموران تناسب اندام

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

کد خبر 6090781

دیگر خبرها

  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس