Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مجتبی جباری طبق صلاح دید مدیران استقلال از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد و در نهایت این بازیکن هم برای مشخص شدن وضعیت اش نامه ای را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ارسال کرد.

 

به این ترتیب جباری حدود 2 هفته پیش نامه ای را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کرد که در آن شرح وضعیت عنوان شده بود تا باشگاه استقلال نتواند در مورد حضور نداشتن او در تمرین ادعایی داشته باشد و این موضوع در حالی است که گفته می شود این کمیته تا پایان هفته جاری حکم خود را در مورد باشگاه استقلال اعلام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در مورد این مسئله با وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ارتباط برقرار کردیم که در نهایت او درباره اینکه آیا قرار است تا پایان هفته جاری حکمی در مورد استقلال صادر شود یا خیر گفت:در ابتدا باید بگویم جباری درخواست خود را به کمیته تعیین وضعیت داده بود اما مدارک این بازیکن ناقص بود و خواسته او مشخص نبود.به همین دلیل با وکیل این بازیکن تماس حاصل کردیم و از او خواستیم در درخواست جدید مشخص کند که خواستار چه موضوعی است .

 

او در پایان خاطر نشان کرد:به این ترتیب تا زمانی که درخواست شفاف و کامل به دست ما نرسد رسیدگی به این پرونده در جریان قرار نمی گیرد و قرار نیست در هفته جاری حکمی صادر شود .

 

باشگاه

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک