Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
سخنگوی وزارت کشور گفت: با تصویب پیشنهاد وزارت کشور در هیات وزیران، استانداران جدید اردبیل، اصفهان، مازندران و یزد انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی افزود: در جلسه امروز (یکشنبه 7 آبان) هیات دولت که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسوولیت استانداری‌های اردبیل، اصفهان، مازندران و یزد معرفی و با تصویب هیات وزیران برای این مسئولیت انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانی اظهار داشت: بر این اساس، اکبر بهنام جو به عنوان استاندار اردبیل، محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان، محمد اسلامی به عنوان استاندار مازندران و محمود زمانی قمی به عنوان استاندار یزد تعیین شدند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استان‌ها خاطر نشان کرد: با تعیین چهار استاندار جدید در جلسه امروز هیات وزیران، از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون استانداران 21 استان تغییر کردند.

در همین زمینه: اعلام وصول سوال از وزیر کشور درباره پرونده املاک نجومی استاندار تهران: خط قرمز من خلاف است | تلاش‌ها در راستای افزایش امید در مردم باشد دلیل جابجایی استانداران از زبان وزیر کشور: خودشان خواستند توصیه وزیر کشور به استاندارها | بانوان و جوانان برای اداره امور استفاده شوند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!