Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@15:17:51 GMT

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۵۸۸۴

خرداد: حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد.

به گزارش خرداد از ایسنا، محمد نیشابوری خبر داد: حسین کمالی به جای سید هادی خامنه‌ای رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد.

وی در باره چرایی این تصمیم گفت: بر اساس مصوبات شورای هماهنگی جلسات باید توسط دبیر کل یکی از احزاب اداره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره نوبت ریاست سید هادی خامنه‌ای بود که به دلیل مشغله ایشان ریاست به کمالی رسید.

امشب اولین جلسه دور جدید این شورا به ریاست کمالی برگزار شد.

برچسب ها: شورای هماهنگی ، حسین کمالی ، جبهه اصلاحات

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، متن بیانیه به شرح زیر است:   بسمه تعالی   گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر پیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود. معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند. حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد. روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسوز تبریک و تهنیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • هنر، ابزار استدلال و استقناع هنرمندانه عفاف و حجاب
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد