Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی امتداد نیوز، درباره وضعیت تیم سایپا، دیدار فردای این تیم مقابل پرسپولیس، وضعیت خودش در تیم ملی و … صحبت کرد.

تسنیم: از دیدار مقابل پرسپولیس شروع کنیم. ﺳﻪشنبه باید مقابل شاگردان برانکو قرار بگیرید.
مسلماً چون دیداری است که همه به آن توجه می‌کنند و کلاً در دید است، برای دو تیم اهمیت زیادی دارد؛ هم برای تیمِ جوان ما و هم برای پرسپولیس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اتفاق خاصی نیفتد، مطمئنم که بازی زیبایی می‌شود.

تسنیم: پرسپولیس هفته گذشته دربی را برده و شرایط خوبی دارد. یک امتیاز برای سایپا نمی‌تواند از این بازی راضی‌کننده باشد؟
تمرینات‌مان در روزهای گذشته طوری شده که همه به برد مقابل پرسپولیس فکر می‌کنند. آقای دایی هم در این چند روز همه تلاشش را کرده که به بچه‌ها القا کند، بازی‌های اخیر تمام شده و باید مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشند.

تسنیم: درباره نتایج اخیر سایپا صحبت کن. در ابتدای لیگ شروع خیلی خوبی داشتید، اما به یک‌باره افت کردید.
در نتایج اخیر ما چند عامل دخیل بود. یکی بدشانسی خودمان در ضربات آخر و یکی هم اشتباهات داوری که خیلی مهم بود. علاوه بر اینها تیم ما جوان است و بازی دادن به بازیکنان جوان هم تاوان دارد و باعث می‌شود میانگین تجربه تیم پایین بیاید. ما به‌خاطر همین کم تجربگی خیلی از امتیازات را از دست دادیم.

تسنیم: با این وضعیت جلوی پرسپولیس کارتان خیلی سخت می‌شود.
تیم ما یک شاخصه خیلی مهم دارد؛ اینکه جوان است و شجاع. بازیکنان ما بازی کردن جلوی هر تیمی را با شجاعت آغاز می‌کنند. نتایج هفته‌های اخیر ما به‌خاطر یکسری اشتباهات سهوی بود.  اشتباهات داوری در هفته‌های گذشته تاثیر زیادی در نتایج‌مان گذاشته است. امیدوارم در بازی فردا اتفاقات عجیب از سوی داوری رخ ندهد.

تسنیم: برسیم به خودت. خیلی وقت بود سکوت کرده بودی، بعد از جدایی از تراکتورسازی هم دیگر به تیم ملی دعوت نشدی. در این چند وقت اتفاق خاصی افتاده؟
در مقطعی دو سه سال از تیم ملی دور بودم. الان هم اتفاق خاصی نیفتاده. کارلوس کی‌روش من را دوست دارد و مطمئنم که دوباره من را خواهد دید. من هم تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و کارم را در سایپا به نحو احسن انجام بدهم. مطمئنم باز هم به لیست تیم ملی برخواهم گشت. تمام تلاشم را می‌کنم که در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی حضور داشته باشم.

تسنیم: به‌نظر می‌رسد حتی به پوشیدن شماره یک تیم ملی در جام جهانی هم فکر می‌کنی.
تمام تمرکز و فکر و ذکرم روی این کار است. تمام تلاشم را می‌کنم که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی شوم. کارلوس کی‌روش هم نشان داده که غیرقابل پیش‌بینی است. همان‌طور که در جام جهانی و در حالی که کسی فکرش را نمی‌کرد، علیرضا حقیقی را در ترکیب گذاشت، من هم با وجود اینکه در اردوهای اخیر حضور نداشتم، اما این شانس را برای خودم قائلم که گلر شماره یک تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!

پرسپولیس از مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان و استقلال فقط ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان