Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آمارهاي انجمن جهاني فولاد نشان داد توليد فولاد ايران در سپتامبر 40.4 درصد افزايش يافته و به 2.230 ميليون تن رسيده و در جايگاه دهم توليدکنندگان فولاد جهان قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار اقتصاد بين‌الملل خبرگزاري فارس، انجمن جهاني فولاد اعلام کرد، توليد فولاد ايران در 9 ماه نخست امسال (سال 2017) به 16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

233 ميليون تن رسيده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22.9 درصد رشد داشته است.
فولاد توليدي ايران نيز در 9 ماه نخست سال 2016 برابر با 13.210 ميليون تن بوده است.
بر اساس اين گزارش، ايران در ماه سپتامبر 2.230 ميليون تن فولاد توليد کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40.4 درصد رشد داشته است. توليد فولاد ايران در سپتامبر 2016 برابر با1.588 ميليون تن بوده است.
بر اساس اين گزارش، ايران در ميان 66 کشور توليدکننده فولاد که 99 درصد فولاد جهان را توليد مي‌کنند، در ماه سپتامبر در جايگاه دهم قرار گرفته و در 9 ماه نخست امسال دوازدهمين کشور بزرگ توليدکننده فولاد در جهان بوده است.
بر اساس آمارهاي انجمن جهاني فولاد، در ماه سپتامبر چين با توليد حدود 72 ميليون تن، ژاپن با 8.6 ميليون تن و هند 8.2 ميليون در جايگاه‌هاي اول تا سوم قرار دارند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه عجیب خیابانی به چهار تیم مدعی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد خیابانی که گزارشگر بازی پرسپولیس و سپاهان نیز بود، از نمایش این دو تیم چندان رضایت نداشت و این را در گزارش خود نیز اعلام کرد اما در برنامه صبح امروز پا را فراتر گذاشت و از چهار تیم مدعی صراحتا انتقاد کرد.

بنابر روایت ورزش سه، او در این مورد گفت: هیچ کدام از چهار تیم مدعی را شایسته قهرمانی نمی‌دانم. هر کدام از این چهار تیم در طول فصل ۵۰ دقیقه هم نمایشی در حد قهرمان نداشتند.

خیابانی با تمجید از شاگردان مهدی تارتار و سعید دقیقی اظهار داشت: امسال تیمهای شایسته به نظر من ملوان و شمس‌آذر شایسته‌ترین بودند.

گزارشگر تلویزیون ادامه داد: این چهار تیم پنج بازی دیگر دارند، آنجا فرصت دارند خودشان را نشان بدهند.من میگویم تیمی که امسال تیم شایسته فوتبال ایران بوده، ملوان و شمس آذر است.

این فصل ملوان در دومین سال بازگشت به لیگ برتر توانسته به رتبه پنجم برسد و در رقابت سهمیه آسیایی قرار دارد و شمس آذر نیز رتبه تک رقمی را کسب کرده است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902233

دیگر خبرها

  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • ما میراث‌دار فرهنگی اصیل و غنی هستیم/ وظیفه داریم یگانه بودن جایگاه شیراز را پاس بداریم
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • کنایه عجیب خیابانی به چهار تیم مدعی!
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است