Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - منطقه تي2 (T2) در حاشيه جنوبي استان ديرالزور سوريه طي چند روز گذشته صحنه نبردهاي شديد ميان عناصر گروه تروريستي وهابي داعش با رزمندگان جبهه مقاومت(حزب‌الله و لشکر فاطميون) بوده است. به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران پويا، منطقه تي2 (T2) در حاشيه جنوبي استان ديرالزور سوريه طي چند روز گذشته صحنه نبردهاي شديد ميان عناصر گروه تروريستي وهابي داعش با رزمندگان جبهه مقاومت(حزب‌الله و لشکر فاطميون) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه روز پيش نيروهاي محور مقاومت پس از درگيري‌هاي شديد با داعش موفق به سيطره کامل بر منطقه بياباني اما راهبردي تي‌2 شده بودند. دو روز گذشته داعش با حملات مکرر به مواضع نيروهاي محور مقاومت در تلاش براي بازپس‌گيري منطقه و جلوگيري از استقرار گسترده آن‌ها در منطقه برآمد که با هوشياري رزمندگان حزب‌الله و لشکر سرافراز فاطميون مواجه و در درگيري‌هاي به وقوع پيوسته متحمل خسارات سنگيني شد و تعدادي از آن‌ها کشته شدند و تعدادي نيز گريختند.
اجساد تلفات داعش در منطقه درگيري باقي مانده است. در اين درگيري‌ها 4 دستگاه خودروي زرهي داعش نيز منهدم شده است. منطقه تي 2 در حاشيه جنوبي استان ديرالزور سوريه و نقطه ثقل اتصال آن با مرزهاي عراق و استان حمص اين کشور است کهدو روز گذشته از اشغال داعش بطور کامل آزاد شد.

دفع هجوم سنگين داعش به ديرالزور توسط رزمندگان لشکر فاطميون و حزب الله
فيلم خسارات و غنايمي که در منطقه مرزي T2 از داعش توسط رزمندگان لشکر فاطميون و حزب‌الله گرفته شد در ادامه قابل مشاهده است:

رزمندگان محور مقاومت چندي پيش عمليات گسترد‌ه‌اي را در محور باديه شرقي سوريه آغاز کردند. کانون نبردها در دو منطقه تي 2 و تي 3 واقع در حاشيه شرقي باديه استان حمص سوريه و نزديک مرزهاي اين کشور با عراق قرار دارد که طي حملات رزمندگان دو پايگاه محل استقرار داعش هدف قرار گرفته و بطور کامل پاکسازي شد. در جريان حمله نيروهاي محور مقاومت تروريست‌هاي داعش فرار را بر قرار ترجيح داده اما با آتش موشک‌هاي ضد زره و توپخانه رزمندگان همگي آن‌ها به هلاکت رسيدند.عمليات نيروهاي محور مقاومت در باديه شرقي سوريه تحت عنوان "عمليات بزرگ فجر" طي سه مرحله به اجرا در آمد.

بيشتر بخوانيد: عمليات برق‌آساي فاطميون در شمال حماه +عکس و فيلم
بيشتر بخوانيد:تصاوير ويژه فاطميون از مهمات به جامانده داعش در الميادين و ديرالزور+فيلم
مصرف قرص‌هاي روان گردان توسط داعش در ديرالزور سوريه
اتاق عمليات متحدان سوريه تصاويري را از جسد يکي از عناصر داعش پخش کرد که در جيب او قرص‌هاي روان گردان کشف شد. اين فرد مسلح داعش در عمليات ارتش سوريه و متحدانش از محور مقاومت، در اطراف شهر الميادين در جنوب شرقي شهر ديرالزور کشته شده بود. يکي از نيروهاي لشکر فاطميون در بازرسي از اين جسد، يک شيشه قرص روان گردان و مخدر کشف کرد.
فيلم صحبت‌هاي رزمنده لشکرفاطميون در رابطه با کشف قرص‌هاي روان گردان از لاشه تروريست‌هاي تکفيري داعش در ادامه قابل مشاهده است:

فاطميون در سال 1390 شمسي با تلاش‌هاي شهيد توسلي (ابوحامد) با گردآوري 22 نفر براي دفاع از حرم تشکيل شد،و تبديل به تيپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نيرو با نام لشکر فاطميون با نام عربي (لواء فاطميون) شناخته مي‌شوند. لشکر فاطميون داراي چند هزار نيروي متعهد و متخصص مي‌باشد که به‌تصريح بسياري از حاضران در جنگ سوريه، اين لشکر عامل موفقيت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زينب(س) مي‌باشد، تا جايي که در جريان تصرف بلندي‌هاي اطراف لاذقيه شخص سيد حسن نصرالله به رزمندگان فاطميون تبريک گفت، مناطقي که مدت‌ها در دست تروريست‌ها بود و کاري از جانب ارتش و نيروهاي حزب‌الله برنمي‌آمد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند