Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه نادر قاضی پور در حالی با امضاء ۱۱۸ تن از نمایندگان تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌شود که معصومه آقاپورعلیشاهی از امضای آن خودداری کرده‌ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبسترنیوز، نادر قاضی‌پور پیش از ظهر روز یکشنبه در صحن علنی مجلس در اخطار اصل پنجاهم قانون اساسی،گفت: در اصل ۵۰ قانون اساسی می‌گوید در جمهوری اسلامی حفاظت از محیط زیست که نسل‌های بعدی در آن زندگی می‌کند باید وظیفه عمومی تلقی شود، ۱۱۸ نماینده مردم در مجلس سوال از رئیس جمهور را در خصوص احیاء و نجات دریاچه ارومیه به عنوان دومین دریاچه نمکی جهان که امروز روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کند آماده کرده‌ایم و آن را تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس تصویر متن نامه خود به رئیس جمهور در خصوص دریاچه با عنوان »چرا نسبت به احیاء و نجات دریاچه ارومیه اقدام عملیاتی نکرده اید؟» را منتشر کرده که بیش از صد نماینده آن را امضا کرده اند ولی نقطه جالب توجه در خصوص نامه نماینده مردم ارومیه در مجلس، عدم امضای نامه از سوی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی است.

 معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس،این نامه را که در خصوص عدم انجام اقدام عملیاتی برای دریاچه ارومیه از رییس قوه مجریه سؤال شده است، امضاء نکرده است و این در حالی است که شهرستان شبستر بیشترین آسیب‌ها را از خشک شدن دریاچه ارومیه خواهد دید.

مردم شهرستان شبستر که وضعیت دریاچه ارومیه را با چشمان خود مشاهده می کنند از عدم امضای سوال در خصوص دریاچه ارومیه توسط نماینده شهرستان در مجلس، تعجب کرده و واکنش های مختلفی در فضای مجازی از خود نشان داده اند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید پاشازاده اظهار داشت: در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در روستای باری در بخش انزل ارومیه در حال اجرا است و به زودی در دیگر روستاهای این شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح قرائت کنتور، صدور به روز صورتحساب آب بها، ارزیابی واحدهای مسکونی و غیرمسکونی در خصوص تغییر کاربردی و تغییر تعداد واحد،برداشت نقاط UTM محل کنتور آب، شناسایی انشعابات غیرمجاز، شناسایی واحدهای خالی از سکونت، شناسایی واحدهای دارای سکونت غیردائم، بروزرسانی شماره همراه مشترکین اجرا خواهد شد.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در خصوص تاثیر اجرای این طرح نیز گفت: اجرای این طرح باعث افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکان و تکریم آنها می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه
  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است