Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی برنامه و صلاحیت وزیران پیشنهادی نیرو و علوم ، تحقیقات و فناوری فردا با حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه بررسی برنامه و صلاحیت آقایان رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو و منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ، رئیس جمهور نیز در این جلسه حاضر خواهد شد.
براساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی ، رئیس جمهور دو ساعت فرصت صحبت و دفاع از وزرای پیشنهادی را خواهد داشت.
در ادامه برای هر یک از وزرای پیشنهادی دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف به ارائه دیدگاه های خود در خصوص برنامه ها و صلاحیت هر یک از آنها خواهند پرداخت.
سپس هر یک از وزرای پیشنهادی به مدت 30 دقیقه فرصت دفاع از خود را خواهند داشت.
همچنین پیش از رأی گیری که به صورت مخفی و از طریق ریختن آرا در گلدان ها صورت خواهد گرفت رئیس جمهور می تواند بخشی از فرصت دو ساعته خود را در آخر جلسه استفاده نماید.
شایان ذکر است رئیس جمهور وزیر پیشنهادی علوم را در زمان اعلام اسامی وزرای کابینه در مرداد امسال به مجلس ارائه نکرد.
همچنین حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو نیز نتوانست اکثریت آرای مجلس را برای تصدی وزارت نیرو کسب کند.
رئیس جمهور پس از آن ، ضمن اینکه باید برای این دو وزارتخانه سرپرست معرفی می کرد سه ماه نیز فرصت داشت تا وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.
یکشنبه هفته گذشته نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد معرفی آقایان رضا اردکانیان و منصور غلامی به عنوان وزرای پیشنهادی نیرو و علوم از سوی آقای لاریجانی در صحن علنی قرائت شد.
پس از آن اعلام شد که مجلس شورای اسلامی یکشنبه این هفته جلسه رأی اعتماد را برگزار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان

وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و وزرای مالی عربستان سعودی، قطر و امارات متحده عربی در مراسم پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی در شهر ریاض شرکت کردند. تصویری از غذا خوردن خاندوزی با وزرای دولت‌های عربی به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شده است. منبع: برترین‌ها

دیگر خبرها

  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت