Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفتگو با امتداد نیوز، درباره جزئیات این تصادف گفت: ساعت ۴ و ۲۴ دقیقه بامداد، برخورد ۳ دستگاه خودرو در محدوده شمال به جنوب بزرگراه آزادگان پایین‌تر از اتوبان کرج به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۲ ایستگاه سازمان در محل حادثه حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش نشانی با اشاره به برخورد شدید ۳ دستگاه خودرو اظهارکرد: ۳ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون، یک دستگاه خودرو پرشیا و یک سمند به شدت با یکدیگر برخورد کرده و رانندگان دو خودرو سمند و پرشیا در داخل خودرو محبوس شده بودند.

ملکی ادامه داد: آتش نشان‌ها اقدامات خود را آغاز کرده و دو راننده خودروها که یکی از آن‌ها یک زن جوان و دیگری مردی جوان بود را از داخل خودروها خارج کردند.

وی از مصدومیت شدید رانندگان دو خودرو خبرداد و افزود: رانندگان محبوس در داخل خودروها به شدت مصدوم شده و پس از خارج شدن از داخل خودروها تحویل عوامل اورژانس شدند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یک کارگر رفتگر شاغل در شهرداری بر اثر حادثه تصادف درگذشت.
 

 او با بیان اینکه رفتگر جان‌باخته «موسی شیرویه» نام داشت و متاهل بود، گفت: راننده خودرو سواری به دلیل لغزندگی خیابان و بی‌احتیاطی بعد از برخورد به جدول میانی خیابان به آقای شیرویه برخورد کرده است.

او تاکید کرد: رفتگران بیشترین تلفات انسانی را حین انجام کار بر اثر برخورد با خودرو دارند.

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر