Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال یک محموله سنگین مشروبات الکلی خارجی به صورت مسلحانه مطلع و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارکنان عملیاتی مجرب تشکیل و پس از توجیه و اخذ تجهیزات با یک دستگاه خودرو پوششی به آدرس اعلامی اعزام شدند که سه دستگاه خودرو حامل مشروبات الکلی شناسایی و با علائم هشدار دهنده به خودرو اول ایست داده که اعتنایی  نکرده و با خودرو به سمت ماموران حمله ور شدند که در همین حین خودرو سوم نیز که در انتها قرار داشته به سمت ماموران اقدام به تیر اندازی کرده و از صحنه متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: با توجه به مسلح بودن قاجاقچیان، ماموران برای متوقف کردن خودرو‌های حامل مشروبات اقدام به تیراندازی کردند که یک دستگاه خودرو تویوتا از ناحیه بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. 

رئیس پلیس هرمزگان افزود: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن و فاصله 170 کیلومتری این منطقه تا مرکز شهرستان و از طرفی دیگر عدم توسعه زیر ساخت‌های زیر بنایی این منطقه باعث شده که محموله مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت مسلحانه با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین انتقال داده شود که این موضوع باعث نا امنی در منطقه شده است. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه یکی از قاچاقچیان از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته که حین فرار دستگیر شد، خاطر نشان کرد: همچنین یکدستگاه خودرو نیسان متعلق به قاچاقچیان نیز طی تعقیب و گریز واژگون که راننده آن به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید. 

سردار ملکی با اشاره به اینکه فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت اسکورت خودرو‌های قاچاقچیان را برعهده داشت نیز دستگیر شد، تصریح کرد: در این عملیات مسلحانه دو ساعته یک محموله سنگین مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک