Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا ضمن تبریک به مناسبت هفته پدافند غیر عامل گفت: 6 لغایت 12 آبان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده که شعار امسال این هفته، پدافند غیر عامل حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری گفت:مدیران دستگاه های اجرایی، پژوهشگران و کارشناسان استان موظفند اهداف و برنامه های پدافند غیر عامل اولویت کاری خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برنامه ریزی در حوزه های مختلف سایبری، زیستی و فرهنگی پدافند غیرعامل ادارات استان را ضروری برشمرد و گفت: پدافند غیرعامل با هدف صیانت از منابع و ذخایر ملی و استانی اجرا می شود.
رئیس شورای پدافند غیر عامل کردستان بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در جهت مقابله با تهاجمات خصمانه و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیر طبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی را یکی از موضوعات بنیادی دانست.
وی با بیان اینکه موضوع پدافند غیر عامل همه زیرساخت ها و مراکز حیاتی و حساس و مهم کشور را دربر می گیرد، فرهنگ سازی در زمینه پدافند غیرعامل را ضروری برشمرد.

 

46

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی