Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:09:19 GMT

مانور بی برقی 40 هزار مشترک در گنبدکاووس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۳۷۹۶

مانور بی برقی 40 هزار مشترک در گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - مانور بی برقی 40 هزار مشترک گنبدکاووس با خروج پست برق 63،20 کیلوولت شماره یک این شهر از مدار، با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع برق گلستان در گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم قبل از آغاز این مانور که روز دوشنبه درمحل فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، رئیس اداره برق این شهرستان در سخنانی حفظ آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی، شناخت تهدیدات شبکه برق و تلاش برای رفع خاموشی در کوتاهترین زمان را از اهداف این رزمایش برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدعلی عربگلو افزود: در این مانور دو ساعته 15 تیم حوزه اتفاقات برق شهرستان اقدام به تعمیرات پست شماره یک این شهر کرده و دراین فاصله برق مصرفی 40 هزار مشترک که در بخشی از نقاط شهری و 38 روستا واقع اند، به دیگر پست ها منتقل می شود.
وی بابیان اینکه هم اکنون برق 120 هزار مشترک این اداره از چهار پست برق 63،20 کیلو ولت تامین می شود، گفت: تکمیل پست شماره چهار شهری گنبدکاووس و نیز احداث پست جدید شماره پنج این شهرستان برای تامین برق پایدار در تابستان سال آینده ضروری است.
عربگلو همچنین برلزوم تهیه 'دیزل ژنراتور' توسط ادارات و نهادهای حساس برای تامین برق در مواقع خاموشی های کوتاه و بلندمدت ناشی از حوادث احتمالی و در راستای اصول پدافند غیرعامل تاکید کرد و یادآور شد: از 69 اداره و نهاد و یا مراکز حساس در گنبدکاووس تنها پنج مشترک دارای دیزل ژنراتور هستند.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با قدردانی از شرکت توزیع نیروی برق گلستان برای برگزاری این مانور و نیز حضور ادارات و نهادهای خدماتی از شرق استان، گفت: این مانور علاوه بر حفظ آمادگی نیروهای حوزه اتفاقات برق، فرصتی برای شناخت مسائل و مشکلات این حوزه و نیز رسیدگی به مطالبات مردم است.
عبدالقدیر کریمی افزود: مطالبات و انتظارات مردم از دستگاه های اداری و اجرایی بویژه در مواقع بحران ها و حوادث بیشتر است و این امر می طلبد تا مسئولان علاوه بر آمادگی لازم نسبت به پیش بینی تجهیزات مورد نیاز اقدام نمایند.
وی با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل (6 تا 12 آبان)، اضافه کرد: هدف از راه اندازی سازمان پدافند غیرعامل صیانت از دستاوردهای انقلاب در برابر تهدیدات دشمنان و نیز حوادث طبیعی و غیرطبیعی احتمالی است.
کریمی، محور قراردادن مردم و استفاده از مشارکت آنان در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل را مهم دانست و تصریح کرد: پدافند غیر عامل فرصت خوبی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب در همه حوزه ها است.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت و 5071 کیلومتر مربع وسعت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • مانور ترسناک جنگنده سوخو بیخگوش پهپاد کوچولو | فیلم
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود