Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه بهترین شله زرد در برنامه دوشنبه های نقره ای از سوی باغ تجربه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ این برنامه با هدف هویت بخشی به مناسبت های مذهبی و ایجاد روحیه مشارکت های اجتماعی برای سالمندان، ایجاد شور و نشاط وتجلی بخشی به توانمندی های سالمندان، ایجاد انگیزه برای پختن و صرف غذاهای رژیمی و ایجاد روحیه ابتکار وخلاقیت در سالمندان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر تخصصی سالمند سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در ویژه برنامه «دوشنبه های نقره ای» با اجرای مسابقات مختلف در زمینه پخت انواع شیرینی ها و دسرهای سالم میزبان شهروندان ارشد شهر است.

این برنامه در دوشنبه این هفته هشتم آبان ماه به پخت شله زرد و انتخاب بهترین دستپخت شهروندان ارشد شهر اختصاص یافته که از ساعت 8:30 صبح در محل باغ تجربه واقع در پارکینگ شماره 5 باغ غدیر برگزار می شود.

این برنامه باتوجه به نیازسالمندان به تغذیه سالم و رژیمی و همچنین اجتمایی کردن فعالیت های سالمندان که عامل محرکی است برای ارتقای سلامت شادابی آنها، آموزش تغذیه سالم ورژیمی با اجرای مسابقه بهترین شله زرد برنامه ریزی شده که در این برنامه به برگزیدگان که توسط کارشناس مجرب انتخاب می شود جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان

چند راهکار ساده برای درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان ذکر شده است که آنها را می‌توان در منزل انجام داد. یکی از این راهکارها بستن پهلوها با پارچه مناسب برای گرم نگه داشتن موضع کلیه‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • دستگیری اشراری که در بیمارستانی در اصفهان رعب ایجاد کردند
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم